// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱

وجود یک اسلحه کاملا جدید در بازی Halo Infinite

استودیوی 343 اینداستریز به‌تازگی در ویدیو مصاحبه‌ی جدید خود اعلام کرده است که تعدادی از اسلحه‌های قدیمی هیلو به همراه حداقل یک اسلحه‌ی کاملا جدید و دیده نشده در بازی Halo Infinite وجود خواهد داشت.

بازی Halo Infinite که درحال‌حاضر در استودیوی 343 اینداستریز در حال توسعه است، جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه‌ی قدیمی و محبوب محسوب می‌شود و قرار است در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس قرار بگیرد. استودیوی 343 اینداستریز طی عرضه‌ی نسخه‌های متفاوت در سری بازی‌های هیلو، توانسته است مجموعه‌ای از اسلحه‌های جالب و متنوعی را یکجا جمع کند و به نظر می‌رسد آن‌ها با عرضه‌ی بازی Halo Infinite در آینده قصد دارند این مجموعه را گسترد‌ه‌تر کنند.

توسعه‌دهندگان بازی Halo Infinite در ویدیوی Ask343 اخیر خود تایید کرده‌اند که بازیکنان می‌توانند انتظار بازگشت چندین اسلحه قدیمی و احتمالاً افزوده شدن تغییرات جدید به برخی از آن‌ها را داشته باشند. همچنین بازی Halo Infinite دارای حداقل یک سلاح کاملاً جدید خواهد بود که پیش از این در نسخه‌های قبلی دیده نشده است. شما می‌توانید ویدیو کامل این مصاحبه را از یوتیوب تماشا کنید.

Halo Infinite در پاییز ۱۴۰۰ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین استودیوی 343 اینداستریز  طی دو هفته‌ی آینده به‌روزرسانی بزرگ بعدی را برای بازی Halo Infinite ارائه خواهد داد بنابراین به نظر می‌آید برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده