نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

Days Gone و بازی ‌های انحصاری دیگر پلی استیشن در راه کامپیوتر

طبق اعلام جیم رایان، بازی Days Gone که پیش از این در انحصار پلی استیشن بود، قرار است در اختیار کاربران کامپیوتر قرار بگیرد. 

جیم رایان، رئیس و مدیرعامل سرگرمی‌های تعاملی سونی، اخیرا مصاحبه‌ای با مجله GQ داشت و در جریان آن، اطلاعات مختلفی از برنامه‌های بخش سرگرمی سونی به اشتراک گذاشت. در بخشی از این مصاحبه، رایان به برنامه‌های آینده شرکت در زمینه بازی‌های ویدیویی اشاره کرد و در این راستا، از انتشار بازی Days Gone روی کامپیوتر خبر داد که البته، تنها بازی انحصاری پلی استیشن نیست که راهی این پلتفرم می‌شود و این روند با آثار دیگری هم ادامه خواهد داشت. 

جیم رایان در بخشی از این مصاحبه اشاره کرده که «استودیو‌های بازی‌سازی سونی، مخصوصا در نیمه دوم از چرخه عمر کنسول پلی استیشن 4 آثار با کیفیتی ساخته‌اند و در سال ۲۰۲۱ هم مشغول کار روی آثار ارزشمند دیگری هستند». او همینطور با اشاره به «مزیت‌های اقتصادی» و همینطور «راحت‌تر شدن انتشار بازی‌ها روی پلتفرم‌های غیر کنسولی (منظور کامپیوتر)»، عرضه بازی‌های بیشتر برای پی سی را تصمیمی منطقی و درست می‌داند که امکان «دسترسی طیف وسیع‌تری از کاربران به بازی‌های ارزشمند را فراهم می‌کند». 

به هر حال باتوجه‌به صحبت‌های جیم رایان، بازی دیز گان بهار سال ۱۴۰۰ برای کامپیوتر منتشر می‌شود و بعد هم می‌توانیم انتظار آثار انحصاری دیگر پلی استیشن روی کامپیوتر را داشته باشیم. نظر شما کاربران زومجی در مورد این تصمیم سونی چیست؟ 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده