// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸

Tony Hawk's Pro Skater 1+2 در راه پلتفرم های جدید

باتوجه به توییت اخیر حساب کاربری Tony Hawk و همچنین نینتندو آمریکا، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد عرضه Tony Hawk's Pro Skater 1+2 برای پلتفرم‌های جدیدی باشیم.

نوستالوژی این روزها به یک المان سودآور برای اکتیویژن (Activision) تبدیل شده است. یکی از این موارد عرضه ریمستر نسخه اول و دوم مجموعه Tony Hawk's Pro Skater بود که توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قدیمی و همچنین کاربران تازه‌وارد قرار دهد. حال به‌نظر می‌رسد بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 برای پلتفرم‌های جدیدی عرضه خواهد شد.

حساب کاربری توییتر تونی هاوک به شوخی به عرضه Crash Bandicoot برای پلتفرم‌های جدید حسادت و از آن‌ها کمک خواسته تا این بازی هم برای پلتفرم‌های جدیدی عرضه شود. در جواب، حساب کاربری توییتر کرش بندیکوت هم از اکتیویژن خواسته تا به درخواست حساب کاربری تونی هاوک جواب مثبت دهد. 

نکته جالب، کوت شدن توییت حساب کاربری تونی هاوک توسط حساب کاربری نینتندو آمریکا است. ازاین‌رو احتمال می‌رود در آینده شاهد تایید عرضه Tony Hawk's Pro Skater 1 and 2 برای نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم‌های جدیدی از جمله پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

توییت‌های حساب کاربری Tony Hawk

بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 and 2 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 یکی از الماس‌های نسل هشتم بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. در حالی‌که تا پایان این نسل زمان زیادی باقی‌نمانده است، استودیو ویکاریوس ویژنز با عرضه این بازی نشان داد که وقتی کار ساخت ریمیک یک بازی را به استودیویی محول می‌کنید که می‌داند دارد چه‌کار می‌کند، چه اتفاقی رخ می‌دهد. بازی THPS 1+2 با گیم‌پلی فوق‌العاده روان خود که یاد گرفتنش بسیار ساده است اما حرفه‌ای شدن در آن نیازمند زمان زیاد به همراه جلوه‌های بصری فوق‌العاده، نشان داد که چرا ۲۰ سال پیش مجموعه بازی‌های تونی هاوک از چنین محبوبیتی برخوردار بودند. موسیقی‌های فوق‌العاده قدیمی و جدید به همراه اسکیترها معروف و همچنین قابلیت ساخت اسکیتر کاملا شخصی‌سازی شده را به علاوه چالش‌های بسیار زیاد بازی کنید تا ببینید که چرا نباید به هیچ‌وجه تجربه این بازی را از دست بدهید. چه از طرفداران قدیمی این مجموعه باشید و چه تا بحال تجربه هیچ بازی از مجموعه تونی هاوک را نداشته‌اید، بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 از آن دست بازی‌هایی است که می‌تواند حتی تا اواسط نسل نهم شما را مشغول به خود کند!


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده