// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۷

رضایت بالا سگا از سرویس ایکس باکس گیم پس

معاون ارشد شعبه‌ی اروپایی سگا از اینکه بازی‌های این شرکت ژاپنی در سرویس ایکس باکس گیم پس حضور دارند بسیار خشنود است.

مایکروسافت در چند سال گذشته بهای زیادی به سرویس ایکس باکس گیم پس داده است. بر همگان واضح است که مایکروسافت روی سرویس اشتراکی گیم خود حساب زیادی باز کرده و مدتی است که گسترش گیم پس به یکی از ستون‌های اصلی سیاست مایکروسافت در صنعت بازی تبدیل شده است. طبق جدیدترین آمار، گیم پس بیش از ۱۸ میلیون مشترک دارد که رقم قابل‌توجه‌ای محسوب می‌شود. در راستای گسترش هرچه بیشتر گیم پس، مایکروسافت نظر شرکت‌های بازی‌سازی بسیاری را برای پیوستن به این سرویس جلب کرده است. یکی از این شرکت‌ها سگا است که به‌نظر می‌رسد از اینکه بازی‌هایش در این سرویس بیشتر دیده می‌شوند بسیار خشنود است.

بازی‌های زیادی از شرکت سگا به ایکس باکس گیم پس اضافه شده‌اند که شناخته‌شده‌ترین آن مجموعه‌ی Yakuza است. آنا داونینگ، معاون ارشد شعبه‌ی اروپایی سگا به‌تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت یوروگیمر گفته این شرکت از حضور در سرویس گیم پس «بسیار خشنود» است. طبق اظهارات او، گیم پس به سگا کمک کرده تا بتواند بازی‌هایش را بیشتر در معرض دید کاربران کنسول‌های ایکس باکس قرار دهد و آن‌ها را بیشتر با بازی‌های این شرکت ژاپنی آشنا کند. او به‌طور خاص به Two Point Hospital اشاره می‌کند و بخش اعظمی از موفقیت این بازی را به در دسترس بودن آن روی گیم پس نسبت می‌دهد.

داونینگ توضیح می‌دهد: «گیم پس به بازی Two Point Hospital کمک کرد تا بیش از ۳ میلیون بازیکنان در سراسر جهان بتوانند آن را تجربه کنند. همین موضوع نشان می‌دهد که حضور در این سرویس بسیار به نفع ما است. بازی‌های ما در گیم پس در معرض دید بازیکنان فرست پارتی ایکس باکس (گیمرهایی که سال‌ها فقط نسل‌های مختلفی از کنسول‌های ایکس باکس را خریداری کرده‌اند) قرار می‌گیرند. همین که در چنین مدت کمی بازی‌هایمان به‌دست مخاطبان زیادی می‌رسد، به ما کمک می‌کند که بتوانیم بیشتر و بهتر محصولات‌مان را در بازار مطرح کنیم. چنین چیزی هم برای ما سودمند خواهد بود و هم برای مصرف‌کنندگانی که اگر سرویسی مانند گیم پس وجود نداشت، هیچ‌وقت بازی‌های ما را تجربه نمی‌کردند.»

سگا بازی های زیادی را به گیم پس اضافه کرده است؛ بااین‌حال، هنوز خیلی از آثار آن‌ها به این سرویس راه نیافته‌اند. برای مثال، بازی‌های استودیوی Atlus، یکی از زیرمجموعه‌های سگا که به‌خاطر ساخت مجموعه‌ی Persona شناخته‌شده است، مدت‌ها است که روی هیچ‌یک از کنسول‌های ایکس باکس منتشر نشده است، چه برسد به عرضه روی گیم پس. حال باتوجه‌به اظهار خشنودی اخیر بخش اروپایی سگا از ایکس باکس گیم پس، شاید بتوان به همکاری بیشتر این شرکت بازی‌سازی ژاپنی و ردموندی‌ها در آینده امیدوار بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده