نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

انتشار کالکشن یاکوزا برای ایکس باکس وان و کامپیوتر

بازی The Yakuza Remastered Collection با انتشار یک تریلر تازه در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار گرفت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی The Yakuza Remastered Collection در ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است و سرانجام کاربران این پلتفرم‌ها می‌توانند به تجربه‌ی ماجراجویی‌های حماسی کازوما کیریو بپردازند. این بازی در سرویس ایکس باکس گیم پَس کنسول و کامپیوتر، فروشگاه مایکروسافت و استیم منتشر شده است و شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازی The Yakuza Remastered Collection شامل سه بازی کلاسیک Yakuza 3 ،Yakuza 4 و Yakuza 5 است که همگی بازسازی شده‌اند و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و در رزولوشن 1080p می‌توان به تجربه‌ی آن‌ها پرداخت. برخی از بازی‌های این کالکشن نظیر Yakuza 3 شامل محتوایاتی است که پیش از این از بازی حذف شده بود. بازیکنان می‌توانند همه‌ی بازی‌های The Yakuza Remastered Collection را یکجا یا به‌شکل جداگانه خریداری کنند.

البته این پایان کار نیست و بازی Yakuza 6: The Song of Life در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۱ (۵ فروردین ۱۴۰۰) در اختیار کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. بازی Yakuza: Like a Dragon آخرین قسمت از این حماسه‌ی طولانی به‌شمار می‌آید که از قهرمانی تازه با نام ایچیبان کاسوگا و سیستم مبارزات نوبتی برخوردار است. این بازی درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شده است و در تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۱ (۱۲ اسفند ۱۳۹۹) به کنسول پلی استیشن 5 راه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده