// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۴

تاریخ انتشار کاراکتر کیت بیشاپ برای بازی Marvel's Avengers مشخص شد

کاربران بازی Marvel's Avengers از تاریخ ۱۸ آذر ماه می‌توانند به شخصت کیت بیشاپ دسترسی پیدا کنند.

قبل از عرضه بازی Marvel's Avengers، اعلام شد که شخصیت کیت بیشاپ، به‌عنوان یکی از محتویات پس از عرضه، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بااین‌حال تاریخ انتشار دقیقی اعلام و مشخص نشد که کاربران در چه تاریخی می‌توانند بازی را ازطریق کیت بیشاپ تجربه کنند.

این در حالی است که به‌تازگی اسکوئر انیکس (Square Enix) و کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، ناشر و سازنده Marvel's Avengers، تاریخ انتشار کیت بیشاپ را اعلام کرده‌اند. کیت بیشاپ در تاریخ ۱۸ آذر ماه (هشت دسامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین در جریان عملیات Taking AIM که کیت بیشاپ هم ازطریق آن عرضه می‌شود، شاهد هاوک‌آی جدید هستیم که در مأموریت خود وظیفه دارد کلینت برتون، اولین هاوک‌آی، را شکار کند.

البته دراین‌میان مشکلات مختلفی پیش می‌آید و به‌نظر می‌رسد شاهد سفر در زمان هم خواهیم بود. همچنین با اضافه شدن محتویات جدید داستانی، شاهد یک دشمن جدید به نام Super Adaptoid هم هستیم. باتوجه‌به تریلر منتشر شده از گیم‌پلی کیت بیشاپ، این ربات دارای تمامی قدرت‌های شخصیت‌های اونجرز است. نکته جالب، این است که در انتهای تریلر به نام عملیات و محتویات داستانی دیگری اشاره می‌شود که Future Imperfect نام دارد و به کاراکتر کلینت برتون مربوط می‌شود.

در بسته الحاقی آینده، بازیکنان با The Maestro روبه‌رو خواهند شد که نسخه شرور هالک به حساب می‌آید و از هوش و ذکاوت بروس بنر هم بهره می‌برد. همچنین اگر کمی دقیق نگاه کنید، کلاه جنگی بلک پنتر هم در این تریلر قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی کیت بیشاپ را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب

بازی Marvel's Avengers توانست از زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی «اونجرز» اسکوئر انیکس که چند استودیو روی آن کار کرده‌اند، تا زمانی‌که می‌خواهد یک بازی ویدیویی اکشن-ادونچر داستانی باشد، جذاب به نظر می‌رسد. بازی بخش داستانی نه‌چندان بلند اما لایق تجربه‌ای را ارائه می‌دهد. ولی سازندگان با افزودن اِلِمان‌های آنلاین، سیستم لوتر بسیار ناپخته و افزایش بی‌دلیل اندازه‌ی محیط‌ها نشان می‌دهند که بیشتر به‌دنبال ساخت یک سرویس سودآور در طولانی‌مدت بوده‌اند. Marvel's Avengers می‌خواهد شما بیشترین زمان ممکن را در آن صرف کنید و به همین خاطر توجه زیادی به کیفیت بسیاری از دقایق ندارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده