// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

رشد قابل ‌توجه درآمد استودیو سازنده Control در سال 2020

استودیوی Remedy با اینکه غیر از انتشار Control روی پلتفرم‌های جدید، هیچ بازی تازه‌ای در سال ۲۰۲۰ منتشر نکرده، موفق شده درآمد قابل‌توجه‌ای در این سال کسب کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Remedy Entertainment، سازنده‌ی بازی‌هایی چون مکس پین، الن ویک و کنترل در سال ۲۰۲۰ توانسته درآمد خود را نسبت به سال ۲۰۱۹ دوبرابر کند. این در حالی است که آن‌ها در سال ۲۰۲۰ هیچ بازی جدیدی منتشر نکرده‌اند و تنها بازی Control را برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه کردند.

طبق گزارش وب‌سایت Gamesindustry، درآمد عملیاتی این استودیوی فنلاندی در دوازده ماه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ برابر با ۱۶ میلیون دلار بوده است که از درآمد ۷.۸ میلیون دلاری سال ۲۰۱۹ آن‌ها بیش از دوبرابر بیشتر است. چنین رشدی در درآمد آن‌ها در سال ۲۰۲۰ در حالی اتفاق افتاده که آن‌ها به‌جز انتشار بازی کنترل روی پلتفرم‌های بیشتر، فعالیت خاصی در این سال نداشتند.

بازی Control در سال ۲۰۲۰ روی پلتفرم‌های زیادی منتشر شد. این بازی که نسخه‌ی پی سی آن برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده بود، در سال ۲۰۲۰ به فروشگاه استیم نیز راه یافت. کنترل همچنین در این سال به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شد و نسخه‌ی ابری آن نیز برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس  قرار گرفت. یک نسخه‌ی آلتیمت ادیشن نیز برای تمام پلتفرم‌ها عرضه شد. علاوه‌بر این‌ها، قرار بود آپگرید‌های گرافیکی بازی برای کنسول‌های نسل جدید هم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود که البته تا اوایل سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاد.

استودیوی رمدی درحال‌حاضر مشغول کار روی پروژه‌های کاملا جدیدی است. یکی از بازی‌های در دست ساخت آن‌ها AAA و دیگری یک بازی کوچک‌تر است که با همکاری اپیک گیمز در دست توسعه قرار دارد. آن‌ها همچنین به کار روی بازی شوتر آنلاین Crossfire استودیوی Smilegate و بازی چندنفره‌ی اختصاصی خود به نام Vanguard ادامه می‌دهند.

نظر شما کاربران زومجی درخصوص عملکرد مالی رمدی در سال ۲۰۲۰ چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده