نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶

فروش بازی Control از مرز دو میلیون نسخه گذشت

استودیوی رمدی ساعاتی پیش اعلام کرد که پس از گذشت بیش‌از یک سال از زمان عرضه بازی Control، میزان فروش این بازی از مرز دو میلیون نسخه عبور کرده است.

سال ۲۰۱۹ بود که استودیوی رمدی که بیشتر آن را با آثاری چون Max Payne و Alan Awake می‌شناختیم با ‌کمک استودیوی 505 گیمز دست به تولید و انتشار یک بازی کاملا جدید زدند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا اطلاع دارید که بازی Control نیز همانند پیش‌بینی‌ها توانست مورد رضایت جامعه گیمرها و البته منتقدین قرار گیرد. بر همین اساس دستیابی به موفقیت مالی برای تیم سازنده به‌نظر نمی‌رسید انتظار سخت و نشدنی باشد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی رمدی، سازنده بازی، به‌تازگی به‌صورت رسمی اعلام کرد که میزان فروش کنترل تابه امروز از مرز دو میلیون نسخه گذشته است. همین موضوع نیز باعث شده جدیدترین ساخته رمدی پس از بازی مکس پین لقب سریع‌ترین فروش یک اثر جدید را به‌خود اختصاص دهد. براساس اطلاعات در دسترس در سال ۲۰۱۸ حدود ۶۰ درصد و در سال ۲۰۲۰ با رشد قابل‌توجهی نزدیک‌به ۹۰ درصد از این میزان فروش مربوط‌به نسخه دیجیتالی بازی بوده است. باتوجه به شرایط خاصی که امسال همگی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردیم، این اتفاق نیز قابل پیش‌بینی بود.

بازی Control در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. اگر از مشترکین سرویس گیم پس مایکروسافت باشید، احتمالا اطلاع دارید که این بازی به‌تازگی نیز برای شما عرضه شده است. 

کاربران کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برای تجربه بازی روی پلتفرم‌های خود باید کمی بیشتر منتظر بمانند؛ چراکه بازی Control: Ultimate Edition طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی برای این گروه از گیمرها روانه بازار شود.

اگر شما هم بازی اکشن ماجراجویی Control را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص این بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده