نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۴

تداوم پشتیبانی از Warzone با وجود عرضه Call of Duty 2021

اکتیویژن در گزارش مالی جدید خود، ادامه حضور Call Of Duty: Warzone در قسمت جدید این مجموعه در سال ۲۰۲۱ را تأیید کرده است.

بدون اینکه نیاز به پیش‌بینی یا تأیید منابع رسمی وجود داشته باشد، می‌توان با اطمینان مدعی شد که امسال هم شاهد عرضه یک بازی جدید از سری کال آف دیوتی از سوی اکتیویژن خواهیم بود. البته باتوجه به اینکه زمان زیادی از عرضه قسمت قبلی این سری نمی‌گذرد، در حال حاضر اطلاعات خاصی از نسخه سال ۲۰۲۱ این مجموعه شوتر محبوب در دست نیست. هرچند ناشر این بازی در خلال گزارش مالی اخیر خود به ادامه حضور Call Of Duty: Warzone در نسخه جدید این بازی اشاره کرده است.

لذا به نظر می‌رسد که حداقل یک سال دیگر از بخش بتل رویال بازی‌های Call Of Duty پشتیبانی خواهد شد. البته ادامه‌ی توسعه بازی Warzone به هیچ عنوان غیرمنتظره و دور از تصور نبود؛ حالت رایگان و بتل رویال بازی‌های کال آف دیوتی در سال ۲۰۲۰ نقش مهمی در جذب بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن فعال به‌صورت ماهانه در بازی‌های این مجموعه داشته است. حالا و باتوجه به چیزی که در Black Ops – Cold War نیز مشاهده کردیم، می‌توان انتظار داشت که نسخه جدید این بازی مضامین و المان‌های تازه‌ای را با خود به وارزون اضافه کند. ضمناً باید امیدوار بود که مشکلات رایج این بازی از قبیل بازیکنان متقلب نیز در نسخه جدید وارزون برطرف شود.

بازیکن استتار کرده در بازی Warzone

لازم به ذکر است که در جریان گزارش مالی اکتیویژن اشاره‌ای به توسعه‌دهنده وارزون در قسمت جدید کال آف دیوتی نشده است. البته این شرکت اخیراً درباره ماهیت توسعه‌دهندگان این بازی بسیار گنگ و بسته صحبت می‌کند؛ اما باتوجه به اینکه استودیوهای ریون و تری آرک مسئولیت ساخت بازی Cold War را برعهده داشتند و ساخت دنباله جدید Modern Warfare سال ۲۰۱۹ توسط اینفینیتی وارد نیز تقریباً قطعی شده است، می‌توان این شرکت را یکی از گزینه‌های اصلی توسعه بازی وارزون در سال ۲۰۲۱ در نظر داشت.

البته بازی Warzone تا زمان عرضه نسخه جدید کال آف دیوتی نیز به ارائه محتوای جدید خود ادامه خواهد داد. براساس شایعات، قرار است در ماه مارس و همزمان با اولین سالگرد انتشار بازی، یک نقشه جدید برای آن منتشر شود. ضمن اینکه ممکن است اینبار مشکل استیم گلیچ بازی نیز واقعاً به‌طور کاملاً برطرف شود.

اگر شما هم از کاربران بازی وارزون هستید، نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده