نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۶

اعلام بازه انتشار Call of Duty جدید

طبق اطلاعات اعلام‌شده در گزارش مالی جدید اکتیویژن، امسال هم شاهد نسخه جدیدی از Call of Duty خواهیم بود که به‌نظر در همان بازه زمانی همیشگی منتشر می‌شود.

سری محبوب کالاف دیوتی از آن دست بازی‌هایی است که دیگر به انتشار سالیانه نسخه‌های جدیدش عادت داریم و طبق اطلاعات منتشر‌شده توسط اکتیویژن، امسال هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در جریان گزارش مالی اخیر این شرکت، ضمن تاکید بر اینکه کماکان پشتیبانی از بازی Call of Duty: Cold War و همچنین وارزون این مجموعه ادامه خواهد داشت، اعلام شد که بازی جدید Call of Duty هم در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

منظور از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱، بازه‌ی بین اول اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) تا آخر دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ دی ۱۴۰۰)‌ است. بااین‌حال تقریبا هر ساله در ماه آبان شاهد انتشار کالاف دیوتی جدید هستیم و احتمالا امسال همچنین روندی تکرار خواهد شد تا این بازی، از مزیت عرضه در روز‌های پایانی سال و فروش تعطیلات سال نو بهره ببرد. 

هنوز اطلاعات بیش‌تری در مورد نسخه جدید Call of Duty ارائه نشده و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد نسخه‌ای جدید خواهیم بود یا دنباله‌ای برای یکی از زیرمجموعه‌های آشنای این سری. شما می‌توانید نظرات و پیش‌بینی‌های خودتان در این مورد را در بخش نظرات با ما و کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده