نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲

از رونمایی بازی های جدید تا نمایش‌های گیم پلی در رویداد اپیک گیمز

با استناد به اخبار رسمی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد شرکت اپیک گیمز در جریان رویداد پیش‌روی فروشگاه خود قرار است از چندین بازی جدید رونمایی کند.

شرکت بازی‌سازی اپیک گیمز در سال ۱۹۹۱ به‌صورت رسمی تأسیس شد. شرکتی که باوجود تولید پروژه‌های زیادی اما بیشتر آن را با فورتنایت و دو بازی Gears of War 1 و Gears of War 2 می‌شناسند.  همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید حدود سه سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۸ بود که این شرکت دست به تأسیس یک فروشگاه دیجتالی برای رقابت با استیم زد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش سران اپیک گیمز به‌صورت رسمی اعلام کردند که در جریان رویداد بهار فروشگاه اپیک گیمز از چندین بازی جدید رونمایی خواهد شد. البته تااین لحظه هنوز اطلاعات و جزییات زیادی از این پروژه‌ها منتشر نشده است؛ اما براساس ادعاهای گفته شده، احتمالا رویداد جذابی برای طرفداران فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

«به ما ملحق شوید تا با هم نگاهی داشته باشیم به بازی‌هایی که در سال میلادی جاری قرار است روی فروشگاه اپیک گیمز استور عرضه شوند. مجموعه‌ای از بازی‌های جدیدی که توسط بازی‌سازهای محبوبمان ساخته شده به‌همراه گیم‌پلی آن‌ها در این رویداد نمایش داده خواهد شد.»

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، این رویداد مورد انتظار قرار است پنح‌شنبه همین هفته یعنی در تاریخ ۲۳ بهمن (یازده فوریه) رأس ساعت ۲۲:۳۰ روی پلتفرم توییچ به‌صورت آنلاین برگزار شود.

باتوجه به اینکه چندی پیش اعضای شرکت اپیک در مصاحبه‌ای به‌صراحت اعلام کردند که در تلاش برای متقاعد کردن بازی‌سازها جهت عرضه آثار خود روی فروشگاه اپیک گیمز هستند، حال باید منتظر ماند و دید طی روزها و ماه‌‌های آینده رقابت تنگاتنگ اپیک و استیم به چه مسیری خواهد رفت؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده