// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶

Halo Infinite شاید تنها بازی جدید هیلو نباشد

طبق جدیدترین آگهی استخدام منتشر‌شده توسط استودیو سازنده سری هیلو، احتمال دارد شاهد بازی‌های دیگری از این مجموعه به جز Halo Infinite باشیم.

Halo Infinite که درحال‌حاضر در استودیوی 343 اینداستریز در حال توسعه است، قرار است جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه‌ی قدیمی و محبوب باشد و می‌توان گفت پروژه‌ی بلندپروازانه‌ای برای سازندگان آن محسوب می‌شود. طرفداران بی‌شمار هیلو مشتاقانه منتظر‌اند تا بتوانند جدیدترین دستپخت 343 اینداستریز را در پاییز ۲۰۲۱ بچشند. حال طبق جدیدترین اخبار، به‌نظر می‌رسد که این استودیو برای بعد از ساخته شدن هیلو اینفینیت برنامه دارد.

به‌تازگی یک آگهی استخدامی جدید توسط وب‌سایت Wccftech در بخش مشاغل مایکروسافت دیده شده که مربوط‌به سمتی در استودیوی 343 اینداستریز می‌شود. در توضیحات آگهی آمده که آن‌ها به یک تهیه‌کننده نیاز دارند که روی «یک پروژه‌ی جدید از دنیای هیلو» کار کند. غیر از این، جزئیات دیگر از بازی مذکور در این آگهی دیده نمی‎‌شود.

می‌توان گفت که عبارت بالا خیلی واضح به یک بازی جدید در مجموعه‌ی هیلو اشاره می‌کند و شاید 343 اینداستریز ایده‌هایی برای بازی بعدی هیلو در سر داشته باشد. در طول این سال‌ها تعدادی اسپین‌آف برای مجموعه‌ی هیلو ساخته و منتشر شده است و این احتمال نیز وجود دارد که استودیوی 343 اینداستریز قصد داشته باشد که یک بازی فرعی برای هیلو بسازد.

 Halo Infinite در پاییز ۱۴۰۰ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. این پروژه‌ی جدید نیز هرچه باشد احتمالا تا زمانی‌که هیلو اینفینیت عرضه نشود، جزئیات زیادی از آن نخواهیم شنید.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده