// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲

تاریخ انتشار بتای عمومی Final Fantasy 14 برای پلی استیشن 5

اسکوئر انیکس به‌تازگی با برگزاری رویدادی خبر از عرضه‌ی Final Fantasy 14 برای پلی استیشن 5 داده و تاریخ انتشار بتای عمومی این بازی را روی کنسول نسل نهمی سونی اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Square Enix اخبار جدیدی را از  Final Fantasy 14 در رویدادی که به‌تازگی برگزار شد، اعلام کرده است. اخبار تازه شامل رونمایی از بسته‌ی الحاقی Endwalker و نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی می‌شوند؛ همچنین تاریخ انتشار بتای عمومی آن روی کنسول نسل نهمی سونی اعلام می‌شود. اسکوئر انیکس تریلری نیز از نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی منتشر کرده که درصورت تمایل می‌توانید از لینک یوتیوب تماشا کنید.

بازیکنانی که لایسنس حساب کاربری‌شان در بازی Final Fantasy 14 برای نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن ثبت شده است، می‌توانند به رایگان نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی پلی استیشن 5 بازی را دانلود و تجربه کنند. البته بازیکنان هنوز برای بازی کردن فاینال فانتزی 14 روی پلی استیشن 5  باید اشتراک ماهیانه‌ی آن را پرداخت کنند.

در بیشتر دقایق رویداد مذکور فقط نائوکی یوشیدا، کارگردان فاینال فانتزی 14 و مترجم او حضور داشتند. بااین‌حال، زمانی‌که نوبت به معرفی نسخه‌ی پلی استیشن 5 فاینال فانتزی 14 شد، یوسوکه ماتسودا، مدیر ارشد اجرایی اسکوئر انیکس به‌‌طور غیرمنتظره‌ای در این رویداد حضور پیدا کرد. پس از این اتفاق، این دو نفر شروع به اجرایی نمایشی کمدی کردند؛ به‌طوری که ماتسودا در حال رونمایی از نسخه‌ی PS5 بازی بود، درحالی که یوشیدا طوری رفتار می‌کرد که انگار فراموش کرده راجع‌به آن صحبت کند.

سپس ماتسودا و یوشیدا از تاریخ انتشار بتای عمومی فاینال فانتزی 14 رونمایی کرده‌اند که در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین ۱۴۰۰) برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. اسکوئر انیکس همچنین اعلام کردند که سازندگان بسته‌ی الحاقی Endwalker بازی فاینال فانتزی 14 در حال کار روی یک ویژگی جذاب و غافل‌گیرکننده برای آن هستند. با این ویژگی بازیکنان می‌توانند سرور همیشگی خود را تغییر داده و به‌طور موقت وارد سرور دیگری شوند و با دوستان خود که پیشرفت خود را در سرورهای دیگر ذخیره کرده‌اند، بازی کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده