// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵

وعده سازندگان Final Fantasy 14 برای رونمایی از داستان و جهان جدید برای بازی

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 14 به‌تازگی گفته که هدف او این است که ۲۰۲۱ سالی باشد که بازی فاینال فانتزی 14 یک قدم بزرگ روبه‌جلو برمی‌دارد.

به‌نظر می‌رسد که نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 14 برنامه‌های بزرگی  برای سال ۲۰۲۱ دارد. او دراین‌خصوص چند اشاره کوچک در وب‌سایت ژاپنی 4Gamer کرده است. یوشیدا در آنجا عنوان می‌کند هدف او این است که سال ۲۰۲۱ «سالی باشد که بازی فاینال فانتزی 14 یک قدم بزرگ روبه‌جلو برمی‌دارد.» او همچنین طرفداران را دعوت می‌کند تا برای رونمایی از «یک داستان و جهانی جدید پر از ماجراجویی‌» گوش به زنگ باشند. باید منتظر ماند و دید که این داستان جدید که سال دیگر برای نسخه‌ی چهاردهم مجموعه‌ی فاینال فانتزی عرضه می‌شود، قرار است چگونه باشد.

به‌علاوه، شاید بد نباشد به این اشاره کنیم که عبارت «جهانی جدید پر از ماجراجویی‌» احتمالا حالت استعاری داشته باشد؛ چراکه همین حالا هم بسته‌ی الحاقی سوم فاینال فانتزی 14 به نام Shadowbringers به معنای واقعی کلمه شامل یک «جهان جدید» می‌شود. به همین خاطر، شاید دو بار استفاده از این عبارت برای توصیف یک مفهوم واحد کمی عجیب باشد.

یوشیدا چند روز پیش طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی فامیتسو اعلام کرده بود که در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن) اطلاعات بزرگ و مهمی از هر دو بازی Final Fantasy 14 و Final Fantasy 16 ارائه خواهد داد. ناگفته نماند که او تهیه‌کننده‌ی هر دو بازی مذکور است.

فاینال فانتزی 14 شدوبرینگرز درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. فاینال فانتزی 16 نیز مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند و در آینده برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده