// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

اعتماد بالای مدیرعامل الکترونیک آرتز به آینده استودیو سازنده Mass Effect

اندرو ویلسون در جریان صحبت‌های اخیر خود اعلام کرده که بایوور یک استودیو فوق‌العاده با اعضای توانایی است و به آن‌ها امید بسیار دارد.

از زمان عرضه Mass Effect Andromeda و پس از آن عرضه بازی Anthem، کاربران بسیاری به استودیو بایوور (BioWare) اعتراض کردند، زیرا معتقد هستند که بازی‌های جدید این استودیو دیگر کیفیت گذشته را ندارد. این نگرانی‌ها زمانی افزایش یافت که مارک دراه و کیسی هادسون از بایوور جدا شدند. اشاره کنم که هادسون برای دومین بار بود که استودیو بایوور را ترک می‌کند.

این در حالی است که اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، در گزارش مالی اخیر این شرکت در مورد عملکرد و آینده استودیو بایوور صحبت کرده است. اندرو ویلسون معتقدر است «بایوور استودیویی عالی است که با اعضای خارق‌العاده‌ای پر شده و کارهای باورنکردنی انجام می‌دهند. من فکر می‌کنم که خارج از این موارد، تعدادی موارد ناخواسته و مشکلاتی طی سال‌های گذشته وجود داشته که نتیجه تلاش آن‌ها برای خلق موارد خلاقانه و نوآورانه بوده است.»

همچنین ویلسون در ادامه افزود: ما در مورد آینده آن‌ها بسیار امیدوار هستیم و درمورد بازی‌هایی مثل Mass Effect و Dragon Age هم صحبت کرده‌ایم. با احترام به خروج کیسی هادسون و مارک دراه که هر دو آن‌ها دوستان خوب من هستند، این موارد در یک سازمان خلاقانه به دفعات مختلفی رخ می‌دهد و امری طبیعی است. ما احساس بسیار خوبی در مورد مدیریت فعلی این استودیو و افرادی که مشغول کار هستند، داریم؛ افرادی که هر روز مشغول کار کردن می‌شوند تا خلاقیت و نوآوری‌های بزرگی را به‌وجود آورند.»

در انتها اندرو ویلسون اعلام کرد که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را از بازی‌های در دست ساخت بایوور منتشر می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gameindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده