// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

نخستین تریلر از ریمستر سه گانه مس افکت؛ کمتر از چهار ماه تا عرضه این کالکشن

بالاخره نخستین تریلر گیم‌پلی از بازی Mass Effect Legendary Edition منتشر شدند تا گیمرها ببینند که اثر مورد بحث چه بهبودهایی نسبت به نسخه‌های اصلی سه‌گانه‌ی اورجینال سری بازی Mass Effect دارد.

هر سه قسمت اصلی مجموعه مس افکت با ۴۰ دی‌ال‌سی عرضه‌شده برای آن در بازی Mass Effect Legendary Edition با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR اجرا می‌شوند. همچنین باید بدانید که بازی بازی Mass Effect Legendary Edition در تاریخ ۱۴ مِی (۲۴ اردیبهشت) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. البته کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس هم به ترتیب از توانایی اجرای نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Mass Effect Legendary Edition برخوردار هستند.

بازی روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

تمامی بسته‌های الحاقی و حتی لباس‌ها و سلاح‌های عرضه‌شده با آپدیت‌ها را شامل می‌شود تا کالکشن کامل سه‌گانه‌ی اصلی مجموعه بازی Mass Effect را تقدیم گیمرها کند. عملکرد فنی هر سه بازی در تمامی بخش‌ها بهتر شده است و حتی چند ایراد در گیم‌پلی همچون ضعف سیستم کنترل برخی وسایل به‌خصوص هم در این ریمستر برطرف می‌شوند. سازندگان در برخی بخش‌ها از مدل‌ها و بافت‌هایی باکیفیت‌تر از قبل استفاده کردند و تکنولوژی نورپردازی هر سه بازی نیز به‌روزرسانی شده است. به‌گفته‌ی استودیو بایوور، بازی Mass Effect Legendary Edition بالانس سلاح‌ها در هر سه نسخه را هم بهبود می‌بخشد.

نشانه گیری با تفنگ به سمت نور در بازی Mass Effect Legendary Edition الکترونیک آرتز

شخصیت‌ها در بازی Mass Effect Legendary Edition بهتر از قبل به نظر می‌آیند و کیفیت سایه‌ها بالاتر می‌رود. چشم‌اندازها جذاب‌تر و غنی‌تر از قبل خواهند بود و در کل هر سه بازی چند افکت تصویری جدید هم دارند. راستی سرعت لودینگ بازی هم روی تمامی پلتفرم‌ها بهتر از وضعیت سه‌گانه‌ی اصلی است. گیمرهای کامپیوترهای شخصی می‌توانند بازی Mass Effect Legendary Edition را روی مانیتورهای عریض با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ تجربه کنند.

اکنون حدودا ۱۰۰ روز تا عرضه بازی Mass Effect Legendary Edition باقی مانده است و باید صبر کرد و دید که نتیجه‌ی کار بایوور چه از آب درمی‌آید. آیا بازی هم در جلب توجه مخاطبان تازه موفق خواهد بود و هم طرفداران قدیمی سه‌گانه‌ی اصلی مس افکت را راضی می‌کند یا حداقل باعث ناامیدی یکی از دو گروه مورد بحث می‌شود؟ فعلا پیش‌نمایش‌های رسانه‌ها مثبت هستند و تصاویر و تریلر گیم‌پلی بازی Mass Effect Legendary Edition در نگاه بسیاری از بازیکنان، قابل قبول ظاهر شده‌اند.

قهرمان زن مشغول مبارزه با دشمنان فضایی در بازی Mass Effect Legendary Edition


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده