// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۱

جدا شدن یکی از اعضای کلیدی ریبوت بازی Perfect Dark

درو موری، کارگردان طراحی ریبوت بازی Perfect Dark به‌تازگی اعلام کرده که به دلایل شخصی از استودیوی اینیشتیو جدا می‌شود.

استودیوی Initiative که در سال ۲۰۱۸ با مدیریت درل گَلَگِر تأسیس شد و یکی از زیرمجموعه‌های جدید مایکروسافت به شمار می‌رود، در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال کار روی ریبوت بازی Perfect Dark است. بااینکه اعضای این استودیوی تازه‌تأسیس درحال‌حاضر به کار روی این اثر بلندپروازانه ادامه می‌دهند، طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، یکی از افراد شاخص تیم توسعه‌ی پرفکت دارک در حال ترک سمت خود و استودیوی اینیشتیو است.

درو موری، کارگردان طراحی بازی که از نوامبر ۲۰۱۸ (آبان-آذر ۹۷) به اینیشتیو پیوسته است، به‌تازگی در حساب توییتری خود اعلام کرده که در حال جدا شدن از این استودیو است. موری در گذشته در استودیوی اینسومنیاک گیمز روی بازی‌هایی مانند Sunset Overdrive ،Resistance و Ratchet and Clank کار کرده بود. او در توییتر می‌نویسد:

«پس از گذشت دو سال هیجان‌انگیز و دیوانه‌وار که کار خود را در استودیوی اینیشتیو و ایکس باکس شروع کرده‌ام و مشغول کار روی ریبوت بازی پرفکت دارک بوده‌ام، حالا وقت این است که با حالتی تلخ و شیرین از اعضای این استودیو خداحافظی کنم.»

درو مری، کارگردان طراحی بازی Perfect Dark در توییت خداحافظی از استودیوی Initiative

موری عنوان کرده که به دلایل شخصی و خصوصی تصمیم به جدایی از تیم اینیشتیو گرفته است. او همچنین اظهار امیدواری می‌کند که زمانی‌که Perfect Dark تکمیل و منتشر شود، او به‌عنوان یکی از طرفداران بازی از تجربه‌ی آن لذت خواهد برد.

ریبوت بازی Perfect Dark در آینده برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین همانند سایر آثار ساخته‌شده توسط استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس، این بازی نیز در روز اول عرضه روی ایکس باکس گیم پس در اختیار مشترکین این سرویس قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده