// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲

مشخص شدن اندازه قد کاراکتر زن خون ‌‌آشام Resident Evil 8

کارگردان هنری بازی Resident Evil Village سرانجام به کنجکاوی‌های طرفداران پاسخ داد و طول دقیق قد بسیار بلند شخصیت بانو دیمیترسکو را با آن‌ها درمیان گذاشت.

زنی که در تریلرها و نمایش‌های بازی Resident Evil Village نقش پررنگی دارد و حتی در نسخه‌ی دموی بازی روی پلی استیشن 5 نیز حضور دارد، کسی نیست جز بانو دیمیترسکو (Lady Dimitrescu). او در چند وقت اخیر به خاطر قد بلنداش در سطح اینترنت مشهور شده است و حتی تصاویر طنزی (میم) نیز از او در همه‌جا به چشم می‌خورد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سرانجام قد او به‌صورت دقیق توسط سازندگان فاش شده است و حالا طرفداران مشتاق می‌دانند که این زن خون‌آشام واقعا چقدر قدبلند است.

تامونوری تاکانو، کارگردان هنری بازی Resident Evil Village در پیامی در حساب توییتری رزیدنت ایول در این خصوص توضیح داده است. او ابتدا از واکنش تیم ساخت بازی از ابراز اشتیاق طرفداران برای دانستن اطلاعات بیشتری از بانو دیمیترسکو می‌گوید. در این پیام آمده: «بانو دیمیترسکو و دخترانش در این چندوقت بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند؛ بیشتر از آن چیزی که ما انتظار داشتیم. اینکه آن‌ها توانسته‌اند تبدیل به کارکترهای محبوبی در رزیدنت ایول ویلج شوند بسیار عالی است.» همچنین ظاهرا این همه توجه به این شخصیت که در سطح اینترنت به نام «بانوی خون‌آشام قدبلند» شناخته می‌شود، تیم ساخت بازی را «بسیار خوشحال» کرده است.

تاکانو پس از تشکر از طرفداران بانو دیمیترسکو، به سوالی که هواداران کنجکاو مدت‌ها است برای دانستن آن منتظر هستند، پاسخ می‌دهد؛ اینکه قد او چند متر است؟ او می‌نویسد «اگر کفش‌های پاشنه‌بلند و کلاه بانو دیمیترسکو را در قد او لحاظ کنیم، او ۲.۹ متر است.»

تصور انسانی با ۲.۹ متر بسیار سخت است؛ چراکه احتمالا اکثر ما در طول زندگی‌مان به کسی با چنین قدی برنخورده‌ایم. برای اینکه عظمت قد این بانو را بهتر درک کنید، می‌توان از دنیای واقعی چند مثال مشابه زد. قد رابرت وادلو، بلندقدترین مرد جهان در تاریخ فقط ۲.۷ متر بود. سندی الن، بلندقدترین زن جهان نیز ۲.۳ متر بود. کاربری در توییتر نیز به این نکته اشاره کرده که قد بانو دیمیترسکو تقریبا با قد ۳ متری شخصیت Broly از Dragon Ball Z برابری می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی قد بانو دیمیترسکو چیست؟ آیا فکر می‌کردید از این قدبلندتر باشد یا قدکوتاه‌تر؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده