// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹

اشاره تیزر جدید Total War: Warhammer به قسمت سوم این بازی

استودیو Creative Assembly به‌تازگی تیزر کوتاهی را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد به قسمت سوم بازی Total War: Warhammer ربط داشته باشد.

اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی باشید، به احتمال زیاد با سری توتال وار (Total War) آشنا هستید. مجموعه Total War: Warhammer یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های استودیو Creative Assembly محسوب می‌شود که اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و توانست نظر مثبت طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند و سپس در سال ۲۰۱۷ نسخه‌ی دوم این بازی یعنی Total War: Warhammer II نیز منتشر شد. این مجموعه همیشه رسماً به‌عنوان یک سه‌گانه توصیف شده بود و به نظر می‌رسد پس از انتشار تعداد زیادی بسته‌ی الحاقی برای نسخه‌ی پیشین، زمان انتشار نسخه‌ی سوم این سری فرا رسیده است.

استودیو Creative Assembly به‌تازگی تیزر کوتاهی را منتشر کرده است که این تیزر در کالج Celestial در Altdorf در داخل گنبد Grand Astrolabe که برای پیش‌بینی آینده امپراتوری استفاده می‌شود، جریان دارد. درحالی‌که به‌طور رسمی عنوان این تیزر اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد این ویدیو یک تیزر احتمالی از بازی Total War: Warhammer III باشد.

ما پیش از این هم می‌دانستیم که نسخه‌ی سوم این بازی در حال ساخت است زیرا در اواخر تابستان ۲۰۱۹ بود که تیم سازنده وجود این نسخه را به‌صورت رسمی تایید کرده بود. در ادامه شما می‌توانید این تیزر را تماشا کنید.

بازی Total War: Warhammer و دنباله‌ی آن از طراحی جالب توجهی برخوردار هستند، زیرا آن‌ها در یک کمپین بزرگ که شامل جناح‌های هر دو بازی می‌شود، ترکیب می‌شوند. به نظر می‌آید که ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا بازی سوم نیز همین کار را انجام می‌دهد یا خیر. بازی Total War: Warhammer II در حال حاضر به‌طور انحصاری برای رایانه های شخصی در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده