نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

تیزر معرفی نسخه جدید بازی Total War منتشر شد

استودیوی Creative Assembly ساعاتی پیش تیزر کوتاه و عجیبی منتشر کرد که به‌نظر می‌رسد به نسخه جدید بازی استراتژی Total War اشاره دارد.

اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی باشید، احتمال بسیار زیاد حداقل برای یک‌بار هم که شده یکی از نسخه‌های سری توتال وار (Total War) را تجربه کرده‌اید. استودیوی بریتانیایی Creative Assembly سال ۲۰۰۰ با عرضه Total War Saga: Troy بازی‌‌های استراتژی را وارد مرحله جدیدی کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش خبری منتشر شد که حاکی از آن بود که تیم سازنده در حال کار روی ساخت نسخه جدیدی از این مجموعه است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی Creative Assembly تیزر کوتاه و عجیبی منتشر کرد که به‌نظر می‌رسد به این نسخه مربوط است. 

باتوجه به شایعات، محتمل‌ترین گزینه برای این تیزر، بازی Total War: Warhammer 3 است. در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ بود که تیم سازنده وجود این نسخه را به‌صورت رسمی تایید کرده بود. 

دانلود ویدیو از آپارات

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده به‌خصوص رویداد The Game Awards 2020 خبری از معرفی رسمی و نمایش این بازی خواهد شد یا خیر. 

بازی Total War: Warhammer 2 در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و به‌لطف حمایت و پشتیبانی تیم سازنده از آن و عرضه محتوا و بسته‌های الحاقی اضافی، توانست محبوبیت زیادی بین علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی کسب کند.

اگر شما هم از طرفداران آثار استراتژی و سری Total War هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نسخه بعدی آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده