نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

ساخت دو انیمه سریالی براساس Tomb Raider و کینگ کونگ برای نتفلیکس

نتفلیکس از همکاری با لجندری برای ساخت دو انیمه سریالی براساس بازی Tomb Raider و فیلم Kong: Skull Island خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس و لجندری از همکاری مشترک برای ساخت دو انیمه سریالی براساس سری بازی‌های Tomb Raider و فیلم Kong: Skull Island خبر داده‌اند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، انیمه Tomb Raider قرار است ادامه داستان‌ها و ماجراجویی‌های لارا کرافت پس از حوادث سه‌گانه ریبوت بازی توم ریدر که توسط Crystal Dynamics ساخته شده بود، را دنبال کند. این سه‌گانه با انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ به پایان رسیده بود.

تاشا هوو، نویسنده سریال The Witcher: Blood Origin، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Tomb Raider را بر عهده دارد و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. همچنین برایان دافیلد، کارگردان فیلم Spontaneous به‌همراه نویسنده فیلم The Babysitter و فیلم Love and Monsters، به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در انیمه Skull Island حضور دارد. انیمه کینگ کونگ توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پاور‌هاوس، سازنده انیمه Castlevania و انیمه Blood of Zeus، تولید خواهد شد.

خشم کینگ کونگ در مقابل هلیکوپتر در Kong: Skull Island

اتفاقات سریال Skull Island در دنیای سینمایی Monsterverse جریان خواهد داشت و نتفلیکس به خدمه یک کشتی شکسته، یک جزیره پر از هیولا و یک پادشاه که به همه آن‌ها حکمرانی می‌کند، اشاره کرده است. همچنین انیمه Tomb Raider قرار است متفاوت با فیلم توم ریدر باشد که در آن آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت بازی می‌کند و دنباله آن در دست ساخت است. اطلاعات بیشتری از زمان انتشار این دو انیمه منتشر نشده است.

فیلم Godzilla vs. Kong (گودزیلا در مقابل کونگ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی Monsterverse است که این فیلم هیولایی قرار است در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max اکران شود که شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Godzilla vs. Kong را در زومجی تماشا کنید. همچنین در خبری دیگر میشا گرین، نویسنده سریال Lovecraft Country، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Tomb Raider 2 را بر عهده گرفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده