// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸

تاخیر تاریخ انتشار نسخه ارتقا یافته بازی ترمیناتور

استودیو ریف اینترتینمنت طی توییتی اعلام کرد که بازی Terminator: Resistance – Enhanced با یک ماه تأخیر عرضه خواهد شد.

سال گذشته بازی Terminator: Resistance که یک بازی مخفی کاری اکشن اول شخص است که داستان آن در آینده‌ای آخرالزمانی سری ترمیناتور جریان دارد، توسط استودیو Teyon عرضه شد و این بازی پس از عرضه توانست نظرات نسبتا مثبتی را از منتقدان و بازیکنان دریافت کند. نسخه‌ی Enhanced این بازی قرار بود در در اسفند ۱۳۹۹ یا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به بازار بیاید اما به نظر می‌رسد این بازی با تأخیر عرضه خواهد شد.

ناشر این بازی یعنی استودیو ریف اینترتینمنت با انتشار توییتی در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرده است که این بازی با یک ماه تأخیر و در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۳۰ آوریل ۲۰۲۱) عرضه خواهد شد. هیچ دلیلی بابت این تأخیر ذکر نشده است و فقط اعلام شد که به‌زودی به‌روزرسانی‌های بیشتری در این مورد ارائه می‌شود. همچنین استودیو ریف اینترتینمنت اعلام کرد که محتوایات داستانی اضافی همراه‌با چندین به‌روزرسانی فنی نیز برای این نسخه در دسترس قرار خواهد گرفت.

در متن کامل این بیانیه بیان شده است: «بازی Terminator: Resistance ENHANCED هم‌اکنون در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد. ما می‌دانیم که شما هیجان زده هستید این بازی را روی پلی استیشن ۵ خود تجربه کنید و در هفته‌های آینده به‌روزرسانی‌ها و تیزرهای بیشتری برای شما خواهیم داشت.»

بازی Terminator: Resistance - Enhanced قرار است برای پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود و همچنین نسخه اصلی بازی یعنی بازی Terminator: Resistance هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. گفته شده است که کسانی که این بازی را روی پلی استیشن ۴ خود دارند، پس از عرضه‌ی بازی به‌صورت رایگان نسخه Enhanced را دریافت خواهند کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده