نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Terminator: Resistance منتشر شد

تریلر روز انتشار بازی Terminator: Resistance همزمان با فرا رسیدن تاریخ عرضه‌ی این بازی برای PC منتشر شد.

Terminator: Resistance دیروز ۲۴ آبان (۱۵ نوامبر)، برای پلتفرم PC منتشر شد. لذا ریف اینترتینمنت، ناشر این بازی، اقدام به انتشار لانچ تریلر این بازی کرده است. تصاویر گیم پلی این بازی، نبرد مرگ و زندگی کاراکتر بازی، برای نابودی Skynet را با تمام آن سلاح‌های آینده نگرانه‌ی خود به تصویر می‌کشد.

با اینکه هنوز نمی‌توان درباره‌ی کیفیت تجربه‌ی این بازی اظهار نظر کرد، مطمئناً جنبه‌های زیادی از بازی Terminator: Resistance مورد توجه علاقه‌مندان به این مجموعه‌ی محبوب قرار خواهد گرفت. جزئیات محیط بازی، با شباهت‌های دقیقی که به فیلم‌های ماندگار این مجموعه دارد، کاملاً حس ترمیناتوری را به بازیکن القا می‌کند.

برای افرادی که هنوز با این بازی آشنا نشدند، باید بگوییم که Terminator: Resistance یک شوتر تک نفره و اول شخص است که توسط استودیوی Teyon توسعه داده شده شده است. این بازی، یک خط داستانی کاملاً جدید را با معرفی قهرمان جدید بازی، جیکوب ریورز، به همراه خواهد داشت. جیکوب ریورز، سرباز نیروهای Resistance Pacific Division است که آخرین هدف اسکای‌نت جهت انجام عملیات نابودسازی محسوب می‌شود. علاوه‌بر اینکه در این بازی می‌توانید دشمنان خود را از جمله ربات‌های معروف T-800 به ضرب گلوله تکه‌تکه کنید، بنا‌به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده قادر خواهید بود با استفاده از مأموریت‌های فرعی سطح قابلیت‌های خود را نیز افزایش دهید و به مهارت‌های بیشتری دست پیدا کنید. همچنین قادر خواهید بود بسته به موقعیتی که پیش روی شما قرار دارد، به‌صورتی مخفیانه هم به دل دشمن بزنید. گفته شده که بازی دارای چندین پایان مختلف است و تصمیم‌ها و رفتار‌های شما روی این مساله تأثیرگذار است.

با توجه به اینکه Terminator: Dark Fate اخیراً منتشر شده، می‌توان Terminator: Resistance را یک نسخه‌ی میانی در مجموعه بازی‌های ترمیناتور، در نظر گرفت. باید دید که بازخورد منتقدین و هواداران نسبت به این بازی به چه شکل خواهد بود.

اگر قصد سفارش نسخه‌ی لانچ ادیشن بازی را دارید، جالب است بدانید که Reef یک قرارداد همکاری با Dark Horse Comics به امضا رسانده تا دو کامیک دیجیتالی اختصاصی را برای خریداران این نسخه تولید کند. ظاهراً خط داستانی این کامیک‌ها در ادامه‌ی وقایع داخل بازی اتفاق می‌افتد.

شما می‌توانید در ادامه به تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی داشته نگاهی باشید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Terminator: Resistance از دیروز، در بستر استیم برای کامپیوتر منتشر شده و نسخه‌ی کنسولی این بازی نیز اواخر پاییز امسال و در تاریخ ۱۹ آذر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده