نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۱

دموی Resident Evil Village با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه روی PS5 اجرا می‌شود

به گزارش برخی از منابع، نسخه آزمایشی بازی Resident Evil Village که روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفته با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

دو روز پیش بود که استودیوی کپکام رویداد ویژه‌‌ای جهت ارایه اطلاعات تکمیلی و نمایش چندین تریلر از جدیدترین نسخه سری رزیدنت ایول یعنی Resident Evil Village برگزار کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این بازی قرار است به‌صورت رسمی در تاریخ هفت می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

همان‌طور که در این رویداد به آن اشاره شد، یکی از اقداماتی که تیم سازنده برای کاربران پلی استیشن 5 تدارک دیده، عرضه یک نسخه دمو از بازی Resident Evil Village است. هدف اصلی این نسخه آزمایشی که با نام Maiden نیز معرفی شده، درواقع نمایش جنبه‌‌های بصری بازی روی کنسول‌های نسل نهم بوده است. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش یکی از تحلیلگران در کانال یوتیوبی خود اطلاعات فنی جالبی از این نسخه بازی Resident Evil Village منتشر کرده است. براساس اطلاعات غیررسمی دردسترس، نسخه موجود از بازی با رزولوشن 4K و در اکثر مواقع نیز روی نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. 

البته نباید فراموش کرد که بهار امسال دومین دموی RE Village این‌بار برای تمام پلتفرم‌ها منتشر می‌شود؛ اتفاقی که می‌تواند نتیجه‌گیری دقیق‌تری از عملکرد بازی به ما نشان دهد.

به‌نظر می‌رسد با استناد به عملکرد این نسخه دمو و البته مدت زمان نسبتا طولانی مانده به عرضه نهایی بازی Resident Evil Village، می‌توان امیدوار بود تا RE Village یادآور روزهای فراموش‌نشدنی این مجموعه پرطرفدار باشد.

باید منتظر ماند و دید کپکام چگونه می‌تواند بازی Resident Evil Village را برای کنسول‌های نسل هشتم نیز بهینه کرده و به سرانجامی مشابه بازی Cyberpunk 2077 دچار نشود.

اگر شما هم از طرفداران قدیمی سری رزیدنت ایول هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Resident Evil Village را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده