نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

نسخه بهینه شده بازی Resident Evil 7 احتمالا برای کنسول‌های نسل نهمی منتشر خواهد شد

براساس شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد کپکام قرار است در آینده نزدیک یک نسخه بهینه شده از بازی Resident Evil 7 را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید منتشر کند.

شب گذشته کپکام با برگزاری یک رویداد ویژه اطلاعات زیادی از جدیدترین نسخه سری رزیدنت اویل یعنی Resident Evil Village منتشر کرد. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید درکنار نمایش چندین تریلر از این بازی، به‌صورت رسمی مشخص شد که علاقه‌مندان در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ می‍توانند بازی RE Village را تجربه کنند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش داسک گولم، یکی از افشاگران سری رزیدنت اویل، در حساب رسمی توییتر خود اطلاعات ناگفته جدیدی از آینده این سری محبوب منتشر کرد. براساس شایعات منتشر شده، استودیوی کپکام در نظر دارد یک نسخه بهینه شده از بازی Resident Evil 7: Biohazard را برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار کند.

نکته قابل‌توجه در بخشی از توییت او این است که بازی Resident Evil Village از تکنولوژی واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته در ادعاهای او به این موضوع که آیا از روز عرضه چنین قابلیتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر، اشاره خاصی نشده است. باوجود اینکه داسک گولم سابقه درخشانی در افشای اطلاعات درمورد سری رزیدنت ایول از خود ثبت کرده، اما تا زمانیکه تیم سازنده شایعات مطرح شده را تایید نکرده است، نمی‌توان با اطمینان از صحت آن‌ها صحبتی کرد.

باتوجه به اینکه به ۲۵ سالگی مجموعه رزیدنت اویل نزدیک می‌شویم، احتمالا سران کپکام در سال جاری برنامه‌های زیادی برای یکی از مهم‌ترین آثار خود تدارک خواهند دید. با استناد به اطلاعات رسمی طرفداران درکنار RE Village، شاهد یک بازی چندنفره رایگان تحت عنوان Resident Evil:Verse نیز خواهند بود. 

حال باید منتظر ماند و دید طی ماه روزها و ماه‌های آینده کپکام چه اتفاقات و شگفتی‌هایی برای مخاطبان بی‌شمار خود تدارک خواهد دید. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده