نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

نسخه دمو Resident Evil: Village برای پلی استیشن 5 منتشر شد

کپکام پس از اعلام تاریخ انتشار بازی Resident Evil: Village، یک نسخه دمو هم از آن به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر کرده است. 

بامداد امروز، کپکام رویدادی با محوریت مجموعه ترسناک محبوب رزیدنت ایول برگزار کرد و در جریان آن، مهم‌ترین خبر رونمایی از تاریخ انتشار بازی Resident Evil: Village بود. بااین‌حال در این رویداد شاهد اخبار دیگری هم بودیم که در یکی از آن‌ها، اعلام شد نسخه دموی Resident Evil: Village به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شده است. 

نسخه دموی بازی، با اسم The Maiden برای کنسول نسل نهمی سونی منتشر شده و به‌گفته کپکام، در جریان آن بازیکنان به‌جای کنترل شخصیت ایتن، پروتاگونیست اصلی بازی، در نقش کاراکتری که تحت عنوان The Maiden شناخته می‌شود، قرار می‌گیرند و باید برای فرار از عمارتی که در آن گرفتار شده‌اند، تلاش کنند. طبق اعلام سازندگان، این نسخه دمو باعث خواهد شد تا بازیکنان بهتر با کیفیت بصری و همینطور جلوه‌های صوتی نسخه جدید رزیدنت ایول آشنا شوند. 

با اینکه دموی بازی فقط برای پلی استیشن 5 منتشر شده، اما کپکام اعلام کرد که قرار است یک نسخه دموی دیگر هم بهار امسال در دسترس کاربران تمام پلتفرم‌ها قرار بگیرد. اگر خاطرتان باشد، کپکام قبل از انتشار رزیدنت ایول ۷ هم یک نسخه دمو برای آن منتشر کرده بود که به‌مرور زمان هم آن را آپدیت کرد و موارد جدیدی در دنیایش قرار داد تا بازیکنان چند بار پیش از انتشار بازی اصلی، به تجربه آن تشویق شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا چنین اقدامی برای دموی The Maiden هم تکرار خواهد شد یا خیر.

Resident Evil: Village در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده