نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۲

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد ماه فوریه ۲۰۲۱ مشخص شدند

بازی‌های Gears 5 و Resident Evil جزو آثار رایگان ماه فوریه برای مشترکان ایکس باکس لایو گلد خواهند بود.

با نزدیک شدن به ماه فوریه ۲۰۲۱، شرکت مایکروسافت فهرست بازی‌هایی را منتشر کرده که قرار است به‌زودی در قالب Games With Gold در دسترس مشترکان ایکس باکس لایو گلد قرار گیرند؛ فهرستی که شامل آثار بزرگی مثل بازی Gears 5 و همین‌طور بازی Resident Evil می‌شود.

بازی گیرز 5 به‌عنوان جدیدترین نسخه‌ی عرضه شده از مجموعه Gears of War، اثر دیگری از استودیو کوالیشن (The Coalition) است که با عرضه در سال ۲۰۱۹ توانست با کیفیت مناسب خود علاقمندان را سرگرم کند. از طرف دیگر ریمستر اولین بازی رزیدنت ایول محصول کپکام هم جزو آثاری است که طرفداران ژانر وحشت لذت زیادی از آن می‌برند. این دو بازی قرار است از تاریخ ۱ فوریه (۱۳ بهمن) تا ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) در اختیار مشترکان سرویس مایکروسافت قرار گیرند.

بازی دیگر Dandara: Trials of Fear Edition است؛ نسخه‌ی کامل یکی از آثار زیبای مترویدونیای نسل هشتم که سه سال قبل شاهد انتشار آن بودیم و با مکانیزم‌های جذاب خود طرفداران زیادی به‌دست آورد. این بازی در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۸ بهمن) به این سرویس اضافه می‌شود و تا یک ماه بعد از آن باقی خواهد ماند.

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد فوریه ۲۰۲۱

Lost Planet 2 دیگر اثری است که از ۲۸ بهمن به‌دست علاقمندان می‌رسد و تا دو هفته پس از آن برای دانلود موجود خواهد بود؛ بازی‌ای که در سال ۲۰۱۰ برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی سی منتشر شد و هرچند اثر بی‌ایرادی نبود، ولی طرفداران خاص خود را پیدا کرد.

درنهایت نیز هم‌زمان با روزهایی که جدیدترین بازی ایندیانا جونز (Indiana Jones) توسط شرکت بتسدا معرفی شده و ماشین گیمز (MachineGames) روی آن کار می‌کند، یکی از نسخه‌های قدیمی این مجموعه میهمان مشترکان ایکس باکس لایو گلد خواهد بود؛ بازی Indiana Jones and the Emperor's Tomb محصول استودیو The Collective که در سال ۲۰۰۳ توسط لوکاس آرتز برای ایکس باکس، پلی استیشن 2 و پی سی منتشر شده بود. این بازی هم از ۱۳ بهمن تا دو هفته پس از آن رایگان خواهد بود.

به‌این ترتیب بازی‌های ماه فوریه ایکس باکس لایو گلد ارزشی برابر با ۱۰۵ دلار دارند و شامل هزاران گیمر اسکور می‌شوند؛ آثاری که علاقمندان می‌توانند آن‌ها را روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تجربه کنند.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده