نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

بتسدا از بازی Indiana Jones رونمایی کرد

بتسدا با انتشار یک تیزر کوتاه به معرفی پروژه جدید استودیوی ماشین گیمز، سازنده مجموعه‌ی Wolfenstein پرداخته که یک بازی با محوریت داستان‌های ایندیانا جونز است.

بتسدا با انتشار ویدیو کوتاهی که پایین‌تر مشاهده می‌کنید، از پروژه جدید استودیوی ماشین گیمز رونمایی کرده است. در این تیزر، یک میز کار را مشاهده می‌کنیم که چند آیتم متعلق به جونز از جمله کتاب‌هایی درباره آثار و اشیای باستانی، یک ماگ قهوه، یک دفتر خاطرات، یک قطب نما، بلیط هواپیما به رم و یک پاسپورت مهر شده توسط بتسدا در آن دیده می‌شود. لوگوی استودیوی ماشین گیمز و برند تازه تأسیس Lucasfilm Games نیز روی ماشین تایپ آنتیک و دوربینی که روی این میز وجود دارد به چشم می‌خورد.

در پایان نیز همزمان با پخش موسیقی مشهور این مجموعه، کلاه و شلاق اسطوره‌ای جونز را مشاهده می‌کنیم. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

در حال حاضر به جز این تیزر کوتاه، هیچ اطلاعاتی درباره این بازی در دست نیست. براین اساس، استودیوی MachineGames که طرفداران نام آن را با بازی‌های پرطرفدار Wolfenstein می‌شناسند، به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی Indiana Jones مطرح خواهد بود. تاد هاوارد رئیس بتسدا نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی آن فعالیت خواهد کرد. این بازی تحت برند لوکاس فیلم گیمز که روز گذشته توسط دیزنی و لوکاس‌فیلم به‌صورت رسمی معرفی شد، ساخته می‌شود.

درحالی که تاکنون جزئیات بسیار محدودی از بازی ایندیانا جونز ارائه شده، لوکاس‌فیلم از آن به‌عنوان یک روایت کاملاً جدید، مستقل و اورجینال یاد می‌کند که به داستان‌های پرطرفدار این ماجراجوی مشهور می‌پردازد. در این تیزر به جریان داشتن بازی در شهر رم اشاره شده است.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده