نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

سازنده بازی Sackboy: A Big Adventure در حال کار روی دو بازی جدید است

ساعاتی پیش استودیوی Sumo Digital، خالق بازی‌ Sackboy: A Big Adventure با انتشار آگهی استخدام خود به‌صورت غیرمستقیم کار روی توسعه دو بازی کاملا جدید و معرفی نشده خود را اعلام کرد. 

Sumo Digital باوجود اینکه از آن دسته از استودیوهایی است که شاید استودیو کمتر شناخته شده و محبوبی باشد، اما احتمالا گیمرها آثاری که توسط آن‌ها تولید شده را حداقل تجربه کرده‌ است. این استودیوی بریتانیایی در سال ۲۰۰۳ توسط چهار نفر تأسیس شد. از بازی‌های اخیر و برحسته آن‌ها می‌توان به آثاری چون Sackboy: A Big Adventure که برای دو کنسول پلی استیشن 5 و PS4 عرضه شده و Sonic All-Star Racing اشاره کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد به‌زودی اما بازی‌های جدید و شاید بزرگ‌تری از این استودیو روانه بازار شود؛ چراکه ساعاتی پیش استودیوی سومو دیجیتال در حساب رسمی توییتر خود با انتشار آگهی استخدام خود به‌صورت غیرمستقیم کار روی دو پروژه جدید و معرفی نشده را اعلام کرد. براساس اطلاعات دردسترس یکی از این دو بازی، یک بازی شوتر سوم ‌شخص چند نفره است، اما در حال حاضر اطلاعات و جزئیات دیگری از آن اعلام نشده است. سران این استودیو در نظر دارند جهت تکمیل تیم توسعه این بازی یک فرد که تجربه کافی روی حالت PvP دارد را به خدمت بگیرند.

دومین پروژه معرفی نشده این استودیو اما به‌نظر می‌رسد قرار است یک بازی بزرگ‌تر باشد. براساس شواهد موجود این بازی AAA درواقع یک اثر اکشن جهان‌باز خواهد بود. 

باوجود اینکه به‌نظر می‌رسد احتمالا تا زمان عرضه این دو بازی راه طولانی باقی‌مانده، اما باید منتظر ماند و دید بالاخره چه زمانی استودیوی Sumo Digital به‌صورت رسمی از اطلاعات تکمیلی آن‌ها پرد‌ه‌برداری خواهد کرد.

حال لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده