// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

بررسی بازی Sackboy: A Big Adventure از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Sackboy: A Big Adventure مدتی پیش در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گرفت و نمرات بازی خبر از یک تجربه سرگرم کننده را می‌دهد.

LittleBigPlanet یکی از مجموعه‌هایی است که جای نسخه جدید آن در صنعت بازی‌های ویدیویی خالی بود. این در حالی است که در رویداد نمایش بازی‌های پلی استیشن 5، شاهد معرفی بازی Sackboy: A Big Adventure بودیم. محصولی که یک اسپین‌آف برای مجموعه LittleBigPlanet به حساب می‌آید. دراینجا بازیکنان یک بار دیگر هدایت سک‌بوی دوست داشتنی را برعهده می‌گیرند تا وارد یک تجربه متفاوت شوند.

ازطرفی اعلام شد که Sackboy در قالب بازی روز عرضه در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. همچنین کاربران پلی استیشن 4 هم در همان تاریخ ۲۲‌ آبان ماه، قادر به‌تجربه‌ی بازی خواهند بود. ازاین‌رو مدتی است که Sackboy: A Big Adventure در دسترس کاربران قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد با یک محصول خوش ساخت و سرگرم کننده طرف هستیم؛ محصولی که به خوبی توانسته از قابلیت‌های پلی استیشن 5 و کنترلر دوال‌سنس بهره ببرد. 

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی‌های ویدیویی در ارتباط با Sackboy: A Big Adventure را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Sackboy: A Big Adventure

  • سازنده: Sumo Digital
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  • سبک: پلتفرمر

سک بوی در حال فرار در Sackboy: A Big Adventure

پوش‌اسکوئر: ۸۰ از ۱۰۰

عشق و علاقه بسیاری در بازی Sackboy: A Big Adventure قرار داده شده است و نمی‌توان آن را دوست نداشت. این یک پلتفرمر هوشمندانه است که از ایده‌های تخیلی و ساختار قوی و متفاوت پر شده است. نبود بخش آنلاین در روز عرضه کمی ناامید کننده است، اما تا پایان سال جاری به بازی اضافه می‌شود و می‌توان توسعه‌دهنده را بابت این مورد بخشید. اگر روی پلی استیشن 5 به‌دنبال بازی هستید که حس و حال متفاوت را ارائه دهد، Sackboy: A Big Adventure انتخاب شما خواهد بود.

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

Sackboy: A Big Adventure یک بازی جالب است و احساس خاصی را برای مخاطب به‌وجود می‌آورد. ما به بازی‌های بیشتری شبیه‌به Sackboy احتیاج داریم، حتی اگر سبک خود را بهبود نبخشند. منظور من این است که ساخته شدن این دسته از بازی‌ها یک نیاز برای این صنعت به حساب می‌آید. 

وی‌جی‌ ۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

Sackboy: A Big Adventure بازی‌ای نیست که در روز عرضه خرید پلی استیشن 5 آن را انتخاب کنید. عادلانه‌ است که بگوییم این بازی زیر سایه Demon's Souls و Spider-Man: Miles Morales قرار گرفته است. بااین‌حال تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده نسبت‌به بازی‌های بزرگسالانه امروزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سونی به‌واسطه‌ی این بازی برای پلی استیشن 5، کاری کرده تا کاربران به جدیت به Sackboy: A Big Adventure نگاه کرده و آن را به آرشیو بازی‌های خود اضافه کنند. 

گیم‌اینفورمر: ۸۰ از ۱۰۰

بهبودهای گرافیکی Sackboy روی پلی استیشن 5 به‌خوبی قابل مشاهده است و استودیو سومو دیجیتال به‌خوبی کار خود را انجام داده است. نورپردازی‌ها به‌خوبی تاثیر خود را نشان می‌دهند و می‌توانید روی پارچه، فلز و اشیاء دیگر تاثیرات این نورپردازی را مشاهده کنید. بااینکه المان‌های بصری روی پلی استیشن 4 به اندازه نسخه نسل نهمی آن واضع و جذاب به‌نظر نمی‌رسد، اما طراحی و مسیردهی آن‌ها در طول بازی باعث شده تا Sackboy روی یک سخت‌افزار قدیمی هم زیبا به‌نظر رسد. پیاده‌سازی‌های انجام شده روی بازی به واسطه‌ی دوال‌سنس، مورد دیگری است که به‌خاطر آن باید Sackboy: A Big Adventure را روی پلی استیشن 5 تجربه کنید؛ اگر این امکان وجود دارد. وجود بازخوردهای لمسی و تریگرهای تطابقی باعث می‌شود تا گیم‌پلی حس و حال متفاوتی داشته باشد. برای مثال راه رفتن روی هر سطح یا برداشتن اشیاء حس و حال متفاوتی را القا می‌کند. مهم نیست روی کدام پلتفرم Sackboy را تجربه می‌کنید، تجربه نهایی شما سرگرم کننده و رضایت بخش است، اما اگر تنها یک انتخاب داشته باشیم، برنده نهایی، نسخه پلی استیشن 5 است.

گیم‌اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

Sackboy یک بازی پلتفرمر سرگرم کننده است و برخلاف ساختار بصری خود، به‌خوبی از ویژگی‌های پلی استیشن 5 برای ارائه جلو‌ه‌های بصری و عملکرد فنی خود استفاده کرده است. بااین‌حال جلوه‌های بصری در بعضی از مناطق بازی جذابیت خود را ندارد، اما به‌واسطه‌ی گیم‌پلی و استفاده از کنترلر PS5، شاهد چالش‌هایی هستیم که به‌خوبی باعث می‌شود با این مورد کنار بیایید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده