// چهار شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

استودیوی سازنده‌ی Nioh چند پروژه جدید در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد

Team Ninja، استودیو سازنده‌ی سری بازی Nioh چندین پروژه‌ی جدید در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد.

استودیو تیم نینجا که در ابتدا به خاطر مجموعه‌های موفق Dead or Alive و Ninja Gaiden خود شناخته شده بود، طی چند سال گذشته نیز محبوبیت زیادی را از مجموعه اکشن نقش آفرینی Nioh به‌دست آورده است. سری بازی Nioh هم‌اکنون از دو عنوان تشکیل شده است که هر دو بازی این سری مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و فروش خوبی نیز داشته است. اگرچه به نظر می‌رسد که این استودیو قصد دارد ساخت سری بازی Nioh را ادامه ندهد و همچنین بازی‌های بیشتری را در سال پیش رو معرفی کند.

فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، سرپرست استودیو Team Ninja و کارگردان بازی Nioh، در گفت‌وگو با 4Gamer بیان کرد که بازی‌های جدیدی از این استودیو به‌زودی معرفی خواهند شد و او همچنین امیدوار است که دو بازی Nioh Remastered: The Complete Edition و Nioh 2 Remastered: The Complete Edition که به‌زودی برای پلی استیشن 5 منتشر خواهند شد، برای کسانی که هنوز آن‌ها را تجربه نکرده‌اند لذت بخش باشد.

او در مورد برنامه‌های این استودیو برای سال آینده بیان کرد:

در ماه فوریه، ما Nioh 2 Remastered: Complete Edition و همچنین The Nioh Collection که حاوی همه محتویات سری Nioh خواهد بود را برای پلی استیشن 5 منتشر خواهیم کرد. امیدوارم این اتفاق فرصت مناسبی برای افرادی باشد که هنوز این بازی‌ها را تجربه نکرده‌اند و همچنین بازیکنان بتوانند ببینند که سری بازی Nioh چگونه روی کنسول نسل جدید اجرا می‌شود. ما همچنین در حال آماده‌سازی اعلامیه‌های بازی‌های جدید تیم نینجا در سال ۲۰۲۱ هستیم. بنابراین لطفا منتظر آن‌ها باشید! 

در حال حاضر هیچ نشانه‌ای درمورد اینکه این استودیو مشغول کار روی چه پروژه‌ای است وجود ندارد اما معمولا یک نسخه‌ی جدید از بازی Dead or Alive هر از چند گاهی معرفی می‌شود و همیشه این احتمال وجود دارد که یک بازی جدید از سری بازی Ninja Gaiden نیز عرضه شود. همچنین احتمال ساخت یک IP جدید نیز همیشه وجود دارد اما درنهایت ما فقط می‌توانیم تا سال آینده صبر کنیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده