نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۹

سه‌گانه Ninja Gaiden در یک فروشگاه آسیایی برای PS4 و نینتندو سوییچ دیده شد

براساس شایعات جدید که در ارتباط با مجموعه Ninja Gaiden منتشر شده، باندل Ninja Gaiden Trilogy برای انتشار در مارس سال آینده میلادی در نظر گرفته شده و شامل تمامی قسمت‌های سه‌گانه Sigma خواهد بود.

حالا دیگر چند سالی از آخرین حضور ریو هایابوسا در کانون توجهات می‌گذرد ولی به نظر می‌رسد که بالاخره شاهد بازگشت پروتاگونیست مجموعه Ninja Gaiden از استودیوی تیم نینجا خواهیم بود. وبسایت Source Entertainment که یک فروشگاه آنلاین بزرگ در هنگ کنگ به شمار می‌رود، مجموعه Ninja Gaiden Trilogy را در میان بازی‌های جدید خود فهرست کرده و تاکنون پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ را برای پشتیبانی از آن معرفی کرده است.

البته طبق معمول این پست بعد از انتشار توسط ادمین سایت حذف شده است. اما در توضیحاتی در توصیف آن منتشر شده، به حضور هرسه بازی محبوب Hayabusa یعنی بازی Ninja Gaiden Sigma، بازی Ninja Gaiden Sigma 2 و بازی Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge اشاره شده است. باندل Ninja Gaiden Trilogy با یک برچسب قیمت ۴۰ دلاری برای عرضه در ماه مارس ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

طبیعتاً شرکت Koei Tecmo هنوز وجود این کالکشن را تأیید یا تکذیب نکرده است؛ لذا فعلاً باید این خبر را در حد یک شایعه در نظر گرفت. البته اطلاعاتی که به این شکل از سوی فروشگاه‌های مختلف جهان فاش می‌شوند، معمولاً به حقیقت نزدیک بوده و بعد از مدتی تأیید می‌شوند. ضمن اینکه مدت زیادی از غیبت بازی‌های نینجا گایدن می‌گذرد و اگر Koei Tecmo به هر نحوی قصد بازگشت به این مجموعه را دارد، عرضه نسخه ریمستر شماری از مهم‌ترین قسمت‌های این سری کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

سه گانه نینجا گایدن از استودیوی تکمو

آخرین محصول تیم نینجا یعنی بازی Nioh 2 در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند) برای پلی‌ استیشن 4 منتشر شد. خبرنگار سایت IGN در مصاحبه‌ای که با فومیهیکو یاسودا، کارگردان این بازی تدارک دیده بود، خبر علاقه وی به کار روی قسمت جدید نینجا گایدن را منتشر کرد. بعد از جدایی ایتاگاکی از تیم نینجا، نینجا گایدن 3 به‌هیچ‌وجه نتوانست موفقیت‌های قبلی را تکرار کند و پس از آن هم بازی فرعی Yaiba: Ninja Gaiden Z توسط Spark Unlimited تولید شد که میخ نهایی را بر تابوت این مجموعه کوبید؛ اثری که با وجود گذشت ۶ سال از انتشار آن، همچنان خاطره‌ی تلخی را برای طرفداران نینجا گایدن به جا گذاشته است.

با فرض اینکه این باندل واقعی بوده و برای عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی شده باشد، باید در آینده نزدیک اطلاعات رسمی آن منتشر شود. لذا با آخرین اخبار در ارتباط با سری نینجا گایدن با زومجی همراه باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده