// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۲

نسخه جدید لانچر بتل.نت با تغییرات بصری زیاد منتشر شد

آپدیت جدید لانچر Battle.net که نسخه‌ی 2.0 آن به شمار می‌رود، به‌تازگی برای کاربران آمریکای شمالی در دسترس قرار گرفته است. آپدیت مذکور تغییرات بصری زیادی در این لانچر ایجاد کرده است.

شرکت بلیزارد انترتینمنت به‌تازگی آپدیت بزرگی برای Battle.net منتشر کرده است. بتل‌دات‌نت نرم‌افزار لانچری است که از آن برای مدیریت بازی‌های مختلف Activision-Blizzard استفاده می‌شود. نسخه‌ی Battle.net 2.0 تغییرات زیادی را در زبان طراحی نرم‌افزار و شکل‌و‌شمایل آن ایجاد می‌کند. نتیجه‌ی آن نیز نرم‌افزاری از نظر بصری تروتمیزتر و مینیمالیستی‌تر است. نسخه‌ی 2.0 بتل‌دات‌نت درحال‌حاضر برای کاربران آمریکای شمالی در دسترس است. بازیکنان سایر نقاط جهان نیز طی هفته‌های آینده این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات Battle.net 2.0 این است که حالا دیگر بازی‌های به‌جای اینکه در گوشه‌ی سمت چپ برنامه نمایش داده شوند، در عرض آن و در بالای صفحه نشان داده می‌شوند. همچنین کاربران حالا می‌توانند برای گشت‌و‌گذار در محیط نرم‌افزار و برای سهولت و کارایی بیشتر از کیبورد استفاده کنند. فهرست دوستان نیز حالا در گوشه‌ی سمت راست برنامه ثابت شده است. این به این معنی است دیگر لازم نیست برای دسترسی به فهرست دوستان خود هر دفعه روی یک آیکن کلیک کنید.

اسکرین‌شاتی از نسخه‌ی 2.0 لانچر Battle.net

همچنین کسانی که در آمریکای شمالی زندگی می‌کنند یا از فروشگاه آمریکایی Battle.net استفاده می‌کنند و این آپدیت هنوز به‌صورت خودکار برای آن‌ها در دسترس قرار نگرفته است، همین حالا می‌توانند نسخه‌ی بتا آن را امتحان کنند. برای دریافت بتا کافی است که به بخش تنظیمات برنامه رفته و پس از انتخاب گزینه بتا، روی Switch to Beta کلیک کنند. پس از تکمیل دانلود، فقط باید نرم‌افزار را ریبوت کنید تا به نسخه‌ی بتا Battle.net 2.0 دسترسی داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده