نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷

لوکاس فیلم از برند گیمینگ خود رونمایی کرد

لوکاس فیلم دقایقی پیش با انتشار ویدیویی از برند Lucasfilm Games به‌عنوان «هویت رسمی تمامی عناوین گیمینگ لوکاس‌فیلم» رونمایی کرد.

براساس خبر جدیدی که به همراه ویدیو زیر منتشر شده، تمامی بازی‌های آینده دنیای جنگ ستارگان از این پس تحت یک نشان مشخص به‌نام «Lucasfilm Games» ساخته خواهند شد. در متن این بیانیه رسمی نوشته شده این برند «با همکاری بهترین استودیوهای صنعت بازی» به توسعه بازی‌های ویدیویی خواهد پرداخت. این بیانیه صراحتاً اعلام می‌کند بازی‌های جدید Star Wars در آینده توسط یک ناشر انحصاری منتشر نخواهند شد. هنوز دقیقاً مشخص نیست که این اقدام چه معنایی را برای الکترونیک آرتز ناشر بازی Star Wars: Jedi Fallen Order به‌دنبال خواهد داشت.

دانلود از آپارات

در این ویدیو می‌توان بازی‌های متعددی از مجموعه‌ی EA را شامل Star Wars: Squadrons ،Star Wars: Jedi Fallen Order ،Star Wars: Battlefront 2 ،The Sims 4: Journey to Batuu و Star Wars: Galaxy of Heroes مشاهده کرد. ضمن اینکه از بازی‌هایی مانند Star Wars: The Old Republic Knights of the Eternal Throne محصول استودیوی بایوور و Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy از ریون سافتور نیز تصاویری به نمایش گذاشته می‌شود. الکترونیک آرتز هنوز نسبت به این خبر و احتمالاتی که درباره لایسنس بازی‌های جنگ ستارگان به‌دنبال خواهد داشت، واکنشی نشان نداده است.

بلافاصله بعد از این خبر، صفحات رسمی Lucasfilm Games در توییتر و فیسبوک نیز ایجاد شده تا جدیدترین اخبار و اطلاعات خود را در اختیار طرفداران قرار دهد. نام لوکاس‌فیلم گیمز پیش از این به‌عنوان بخش توسعه و تولید بازی‌های ویدیویی استودیوی لوکاس فیلم شناخته می‌شد. این بخش که توسط جورج لوکاس در سال ۱۹۸۲ پایه گذاری شده بود، بعدها در سال ۱۹۹۰ به LucasArts تغییر نام داد. این نام تا سال ۲۰۱۳ بدون تغییر مانده بود تا اینکه دیزنی تمامی پروژه‌های لوکاس آرتز را متوقف کرده و این استودیو را تعطیل کرد. بعد از آن، لایسنس تولید محتوای بازی‌های Star Wars به الکترونیک آرتز واگذار شد.

معرفی برند Lucasfilm Games می‌تواند به معنای معرفی بازی‌های جدید در آینده نزدیک باشد. باید دید که در ادامه واکنش الکترونیک آرتز نسبت به این اقدام به چه شکل خواهد بود.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده