// یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۲

احتمال دارد GTA 6 به این زودی‌ها عرضه نشود

طبق ادعای مطرح شده توسط یکی از اینسایدرهای شناخته‌ شده‌ی مجموعه‌ی جی‌تی‌ای، بازی GTA 6 قرار نیست به این زودی‌ها منتشر شود.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، یکی از اینسایدرهای شناخته شده مجموعه‌ی Grand Theft Auto به‌تازگی خبری راجع‌به تاریخ انتشار GTA 6 فاش کرده که ممکن است برای اکثر طرفداران آن ناراحت‌کننده باشد. قبلا شایعه شده بود که نسخه‌ی ششم از مجموعه‌ی جی‌تی‌ای برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس (و احتمالا سری اس) و پی سی در دست ساخت قرار داد. حال Yan2295، اینسایدر مذکور ادعا کرده با وجود اینکه GTA 6 قطعا در مراحل توسعه به سر می‌برد، ولی «به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.» این فرد همچنین اشاره کرده که نمی‌داند Rockstar Games چه زمانی می‌خواهد این بازی را به‌صورت رسمی معرفی کند و حتی زمان عرضه‌ی آن نیز مشخص نیست. اگر ادعای مطرح شده درست باشد، این‌طور می‌توان نتیجه گرفت که حداقل چند سالی با عرضه‌ی GTA 6 فاصله داریم.

اینسایدر مورد اشاره این خبر را دیروز در حساب توییتری خود مطرح کرد و متاسفانه جزئیات دیگری از آن را به اشتراک نگذاشته است. البته که این اولین‌بار نیست که درباره‌ی ساخته شدن GTA 6 اخباری به بیرون درز می‌کند. بااین‌حال، شایعاتی که قبلا درباره‌ی تاریخ انتشار احتمالی آن پخش شده بودند، حاکی از این بودند که GTA 6 قرار است زودتر از آنچه بیشتر مردم فکر می‌کنند به‌دست آن‌ها برسد. باتوجه‌به غیررسمی بودن تمام این شایعات و اطلاعات فاش شده، نمی‌توان با اطمینان گفت که حرف کدام منبع درست‌تر است و آیا GTA 6 قرار است زودتر از چند سال دیگر به‌ دست طرفداران برسد یا تا تاریخ انتشار آن باید سال‌های بیشتری منتظر بمانیم.

همچنین «به این زودی‌ها نمی‌آید» نیز خود یک جمله‌ی غیردقیق و نسبی است. این جمله می‌تواند نشان از این باشد که فقط چند سال تا عرضه‌ی GTA 6 فاصله داریم یا اینکه باید بیشتر از چند سال منتظر عرضه‌ی آن بمانیم. درهرصورت، هرکدام از این دو حالت که باشد، طرفداران بی‌شمار جی‌تی‌ای قطعا از شنیدن این خبر خوشحال نشده‌اند.

درنهایت، باتوجه‌به اینکه این شایعات پشتوانه‌ی معتبر و رسمی ندارد و ادعا‌های آن‌ها نیز خیلی کلی و مبهم است، تاکید می‌کنیم که نمی‌توان درباره‌ی صحت یا عدم صحت آن‌ها مطمئن بود. راک‌استار گیمز نیز تا به اینجا درباره‌ی شایعات مطرح شده درخصوص تاریخ عرضه‌ی GTA VI اظهارنظری نکرده و بعید است که واکنش خاصی دراین‌باره نشان دهد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تاریخ انتشار GTA 6 چیست؟ آیا فکر می‌کنید دیگر وقت آن رسیده که راک‌استارگیمز هرچه زودتر این بازی مورد انتظار را معرفی کند؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده