نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰

آپدیت جدید Star Wars Jedi: Fallen Order عملکرد بازی روی کنسول‌های نسل نهم را بهبود می‌بخشد

ریسپاون ساعاتی پیش با انتشار به‌روزرسانی جدید برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order عملکرد آن روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را بهبود بخشیده است.

حدود دو سال پیش بود که استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainment) با همکاری الکترونیک آرتز یک بازی جدید از دنیای جنگ ستارگان تحت عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order را روانه بازار کرد. اثری که به‌لطف ارائه یک گیم‌پلی سرگرم‌کننده و روان توانست موفقیت زیادی را برای تیم سازنده خود به‌ ارمغان آورد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده با انتشار یک به‌روزرسانی جدید از بهبود عملکرد اجرای بازی روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس خبر داده است. براساس اطلاعات منتشر شده، آپدیت جدید به‌طور خلاصه رزولوشن و نرخ فریم اجرای بازی روی این کنسول‌ها را بهبود می‌بخشد.

 براساس توضیحات ارائه شده توسط تیم سازنده برای این به‌روزرسانی، کاربران کنسول‌های PS5 و ایکس باکس سری ایکس با اعمال این به‌روزرسانی رزولوشن پسا-پردازش بهتری را دریافت خواهند کرد. البته باید توجه داشته باشید عوامل تولید بازی دارندگان کنسول ایکس باکس سری اس را نیز فراموش نکرده‌اند؛ چراکه این گروه از مردم می‌توانند Star Wars Jedi: Fallen Order را به‌صورت ثابت با نرخ ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنند. 

برای برادر بزرگتر و قوی‌تر خانواده ایکس باکس، تیم سازنده دو نوع گزینه گرافیکی طراحی کرده است؛ حالت Performance و Normal. حالت اول همان‌طور که مشخص است بیشتر روی عملکرد بازی تمرکز دارد. به‌همین منظور کاربران با انتخاب این گزینه می‌توانند بازی را با نرخ ۶۰ فریم برثانیه ولی با رزولوشن متغیر بین 1080p تا 1440p تجربه کنند. حالت Normal اما این امکان را فراهم می‌کند تا پسا-پردازش‌ها تا 4K و رزولوشن متغیر نیز تا بین 1512p و 2160p بهبود پیدا کنند.

درخصوص نسخه پلی استیشن 5 بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز پس از دریافت این آپدیت، نرخ فریم از ۴۵ تا ۶۰ فریم برثانیه افزایش پیدا خواهد کرد. 

درحال حاضر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای کاربران پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن 5 و کنسول‌های نسل هشتم در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود در خصوص ماجراجویی در دنیای جنگ ستارگان را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده