// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰

تریلر جدید بازی Valorant مهارت های کاراکتر Yoru را نشان می‌دهد

شرکت رایت گیمز به‌تازگی ویدیو جدیدی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد معرفی کاراکتر Yoru و نحوه کارکرد مهارت‌های او در بازی Valorant هستیم. 

دو روز پیش بود که رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر Valorant، تاریخ انتشار اپیزود دوم بازی را اعلام کرد. حال امروز، اپیزود دوم بازی Valorant در دسترس قرار گرفته و در جریان آن شاهد اضافه شدن یک کاراکتر جدید به نام Yoru هستیم. 

به‌تازگی رایت گیمز هم تریلری را با محوریت معرفی مهارت‌های شخصیت Yoru منتشر کرده تا کاربران قبل از تجربه بازی با وی، بیش‌ازپیش با مهارت‌هایی که دارد، آشنا شوند. در جریان ویدیو منتشر شده شاهد این هستیم که Yoru می‌تواند به‌واسطه‌های تلپورت کردن به محیطی که از قبل تعیین کرده، بازگردد. همچنین او می‌تواند مسافت کوتاهی را به سمت جلو تلپورت کند. این در حالی است که آلتیمیت Yoru، به او اجازه می‌دهد تا در یک جهان دیگر غیب شده و منتظر حریف خود باشد. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. آپدیت امروز بازی Valorant تغییراتی را روی سایر شخصیت‌ها هم به‌وجود آورده تا گیم‌پلی بازی بیش‌ازپیش به تعادل برسد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده