// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳

صداپیشه بازی‌های Final Fantasy 7 Remake و Devil May Cry 5 در ۴۳ سالگی درگذشت

به‌تازگی مشخص شده که برد ونابل، صداپیشه گریفن و نایتمر کاراکتر V در بازی Devil May Cry 5، در سن ۴۳ سالگی درگذشته است.

یکی از اتفاقات ناراحت کننده در صنعت بازی‌های ویدیویی، درگذشت صداپیشه‌هایی است که به کاراکترهای بازی روح و جان بخشیده‌اند. حتی اگر این کاراکترها به‌عنوان یک NPC در بازی حضور داشته باشند، بااین‌حال نیز خبر درگذشت ایشان می‌تواند جامعه و طرفداران آن بازی را ناراحت کند.

به‌تازگی درل جی دلفین، بازیگر، در حساب کاربری توییتر خود ویدیویی را منتشر کرده که مربوط‌به اعلام خبر فوت برد ونابل، صداپیشه گریفن و نایتمر کاراکتر V در بازی Devil May Cry 5، می‌شود. همچنین وی جدا از بازی ذکر شده، در بازی‌های Final Fantasy VII Remake، Shenmue 3، ریمیک Demon's Souls بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Serious Sam 4 هم حضور داشته است. 

البته وی در انیمه‌های Attack on Titan، My Hero Academia و Dragon Ball Super صداپیشه بوده است. برایان اولورا، صداپیشه بازی Borderlands 3، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است «تو بهترین‌ها را در ما دیدی و آن را به منصه‌ ظهور کشاندی. تو مثل خانواده با من رفتار کردی و من را برادر کوچک‌تر خودت صدا زدی. تو دلیل اصلی انگیزه داشتن و الهام گرفتن ما هستی. دوستی و رابطه ما در این سال‌های اخیر، چیزی است که من از آن همانند یک گنجینه یاد خواهم کرد. دوستت دارم برد ونابل و دلم برای تو تنگ می‌شود.»  

همچنین تری دنیل، صداپیشه بازی‌های ویدیویی، هم پیام تسلیت خود را منتشر کرده است. او نوشته: «بسیار ناراحت کننده است که یکی از بهترین و با استعدادترین اشخاص فعال در حوزه صداپیشگی را از دست داده‌ایم. برد ونابل یک فرد خوش قلب بود که در هر زمینه‌ای به شما کمک می‌کرد. به‌طرز باورنکردنی با استعداد و یک گنج واقعی بود. روحت شاد برد، دلم برای صحبت با تو تنگ خواهد شد.»


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده