نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

Among Us رکورد بیشترین دانلود میان بازی‌های موبایل در سال ۲۰۲۰ را شکست

باتوجه به گزارش‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد بازی محبوب و آنلاین Among Us توانسته به رکورد بیشترین دانلود در پلتفرم تلفن‌های همراه طی سال ۲۰۲۰ برسد.

یکی از بازی‌هایی که مدتی است محبوبیت بسیار زیادی بین گیمرها پیدا کرده بازی آنلاین و چندنفره Among Us است. این بازی درواقع بر گرفته شده از بازی اجتماعی مافیا است. بازی Among Us گیمرها را در در قالب دو گروه خدمه و خائن قرار می‌دهد که هرکدام وظایفی را برعهده دارند و در طول بازی کاربران باید با همکاری یکدیگر مسئولیت‌های خود را انجام دهند.

باتوجه به اتمام رسیدن سال ۲۰۲۰ میلادی رفته‌رفته گزارش‌هایی از بازی‌های موفق سال گذشته منتشر می‌شود. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش اطلاعاتی در رسانه‌‌ها دست‌به‌دست شد که بازی Among Us توانسته رکورد بیشترین دانلود در میان آثار پلتفرم‌های موبایل را به‌خود اختصاص دهد. 

مؤسسه آماری Apptopia که اطلاعات خود را مستقیم از فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور دریافت می‌کند، با اعلام این خبر تاکید کرد که بازی Among Us بالغ‌بر ۲۶۴ میلیون بار در سراسر جهان و حدود ۴۱ میلیون بار نیز در کشور امریکا طی سال ۲۰۲۰ میلادی دانلود شده است.

ایمپاستر در بازی Among Us

همان‌‌طور که احتمالا در جریان هستید، بازی Among US در حال حاضر برای کاربران پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ و سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. البته باید توجه داشته باشید که به‌لطف سرویس گیم‌پس، در سال پیش‌رو برای کنسول‌های ایکس باکس نیز عرضه خواهد شد.

Call of Duty: Mobile که یکی از موفق‌ترین بازی‌های شوتر تلفن‌های همراه نیز به حساب می‌آید، در رتبه‌بندی کشور امریکا با ۲۹ میلیون‌ دانلود در جایگاه چهارم این فهرست قرار دارد. بازی بتل‌رویال PUBG نیز عملکرد خوبی از خود به‌جای گذاشته و با حدود ۱۷۵ میلیون دانلود در سراسر دنیا، رتبه چهارم را به‌خود اختصاص داده است.

از این آمار و ارقام که بگذریم، PUBG با درآمد ۱.۱ میلیارد دلاری در رتبه نخست و بازی‌های Arena of Valor و Pokemon Go به‌ترتیب با ۹۴۷ میلیون دلار و ۷۵۷ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی پردرآمدترین بازی‌های سال قرار گرفته‌اند. البته در کشور امریکا داستان کمی متفاوت است؛ چراکه این‌بار Roblox با درآمد ۳۱۴ میلیون دلار در جایگاه اول و Candy Crush Saga و Pokemon Go با ۲۱۶ میلیون دلار رتبه‌‌های بعدی این فهرست را تکمیل کرده‌اند.

به‌نظر شما چه بازی لایق رسیدن به چنین موفقیتی در سال گذشته را داشته است؟ لطفا شما هم نظرات خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده