نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۴

Among Us در صدر جدول بازی‌های ترند گوگل در سال ۲۰۲۰

آمار و ارقام مربوط‌به عملکرد کاربران موتور جستجوی گوگل در سال ۲۰۲۰ منتشر شده که در این بین، بازی Among Us در صدر جدول دسته‌بندی گیمینگ دیده می‌شود.

با وجود اینکه بازی Among Us از استودیوی InnerSloth حدود دو سال پیش منتشر شده، سال ۲۰۲۰ و اتفاقات عجیب و غریب آن موجب شکوفایی این بازی بین مخاطبان شد. امانگ آس در سال جاری میلادی به یکی از مشهورترین بازی‌های جهان در تمامی زمینه‌ها تبدیل شده و می‌توان این قضیه را از آنالیز جستجوی کاربران در موتور گوگل به خوبی مشاهده کرد.

گوگل هرساله فهرستی از موضوعات ترندی که بیشترین نتایج جست‌وجو را به خود اختصاص دادند منتشر می‌کند که براین اساس، Among Us در صدر جدول بیشترین جستجوی گوگل در حوزه بازی‌های ویدیویی قرار می‌گیرد. این بازی در هردو حوزه مطالعه آمریکا و سایر نقاط جهان با اختلاف برتری را از آن خود کرده است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که این آمار صرفاً به بیشترین تعداد جست‌وجو توسط کاربران اختصاص نداشته و تنها به موضوعات ترند و فراگیری که توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده می‌پردازد. به عبارت دیگر، این موضوعات بیشترین تأثیرگذاری را بر دسته‌بندی مربوط‌به خود داشته‌اند.

بازی امانگ آس روی نینتندو سوییچ

با درنظرگرفتن این نکته، سایر نام‌هایی که در فهرست بازی‌های سال ۲۰۲۰ گوگل به چشم می‌خورند نیز چندان غیر منتظره نخواهند بود. بازی Fall Guys از استودیوی مدیاتونیک در جایگاه دوم این فهرست قرار گرفته و Valorant رایت گیمز نیز رده سوم را به خود اختصاص داده است. Genshin Impact و Ghost of Tsushima نیز فهرست پنج بازی ترند گوگل در سال ۲۰۲۰ را تکمیل می‌کنند.

در ادامه می‌توانید فهرست کامل ۱۰ بازی برجسته و فراگیر گوگل در سال ۲۰۲۰ و در کشور ایالات متحده را مشاهده کنید:

  1. Among Us
  2. Fall Guys: Ultimate Knockout
  3. Valorant
  4. Genshin Impact
  5. Ghost of Tsushima
  6. Animal Crossing
  7. Assassin’s Creed Valhalla
  8. The Last of Us 2
  9. Madden NFL 21
  10. Jackbox

صرف‌نظر از اثرات منفی بسیار زیادی که در پی مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا به صنعت گیم وارد شد، اینطور به نظر می‌رسد که بازی‌های ویدیویی همچنان از جایگاه بسیار خوبی در میان سرگرمی‌های عموم مردم جهان برخوردار هستند. به‌عنوان مثال، پلی استیشن 5 در جایگاه دهمین جستجوی برتر سال در تمامی دسته‌بندی‌های گوگل قرار دارد. توجه داشته باشید که این فهرست شامل موضوعات بسیار مهم و پرمخاطبی همچون COVID-19، انتخابات آمریکا و سایر مسائل سیاسی جهان بوده است. لذا به نظر می‌رسد که باوجود اتفاقات بسیار زیاد و پراهمیتی که در سال ۲۰۲۰ شاهد آن بودیم، صنعت بازی همچنان به عملکرد موفقیت آمیز خود ادامه می‌دهد. شما می‌توانید در ادامه فهرست رده بندی شماری از موضوعات این فهرست را مشاهده کنید:

  1. Election results
  2. Coronavirus
  3. Kobe Bryant
  4. Coronavirus update
  5. Coronavirus symptoms
  6. Zoom
  7. Who is winning the election
  8. Naya Rivera
  9. Chadwick Boseman
  10. PlayStation 5

توسعه‌دهندگان استودیوی اینراسلاث، در ادامه به تولید محتوای بیشتر و پشتیبانی قوی از Among Us ادامه خواهند داد. پروژه ساخت دنباله این بازی بعد از افزایش چشم گیر شمار مخاطبان این بازی به‌طور کلی لغو شده تا سازندگان تمام تمرکز خود را روی بهبود تجریه این بازی متمرکز کنند.

نظر شما درباره فهرست بازی‌های ترند سال ۲۰۲۰ چیست؟ شما می‌توانید در صورت تمایل، دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده