نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۲

پادکست جدید سازندگان Returnal به نمایش گیم پلی و قابلیت‌های دوال سنس در این بازی می‌پردازد

در جدیدترین قسمت از پادکست توسعه‌دهندگان بازی Returnal، جزئیات و اطلاعات بیشتری از این بازی انحصاری پلی استیشن 5 در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.

سازندگان بازی علمی تخیلی و ترسناک Returnal در اپیزود جدید برنامه HouseCast که در ادامه نیز قابل دسترس خواهد بود، درباره نحوه تبدیل سبک گیم‌پلی اکشن توسعه‌دهندگان استودیوی Housemarque در دنیای سه‌بعدی این بازی پرداخته و توضیحاتی را در رابطه با اهمیت گیم‌پلی بازی به‌عنوان اولویت اصلی این تیم و همچنین برخی از قابلیت‌های ویژه‌ی کنترلر دوال سنس در آن ارائه کرده‌اند. این ویدیو شامل بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی نیز می‌شود.

دانلود از آپارات | تماشای ویدیو با کیفیت بالاتر در یوتیوب

میکائل هاورت رئیس بخش بازاریابی و مارکتینگ استودیوی هاوس مارک در گفت‌وگو با هری کروگر کارگردان بازی ریترنال در ابتدای صحبت‌های خود از چالش‌هایی که برای ارائه سبک اکشن و انفجاری بازی‌های خود در محیط سه‌بعدی این بازی در مسیر آن‌ها قرار داشته صحبت می‌کنند. به‌گفته‌ی کروگر، پایبند بودن به شعار «اولویت با گیم‌پلی» بازی‌ها مثل همیشه از اهمیت بالایی برای سازندگان این بازی برخوردار است.

در توضیحاتی که وبسایت رسمی استودیوی هاوس مارک برای معرفی این بازی ارائه کرده می‌خوانیم:

«سلین (پروتاگونیست بازی) بعد از سقوط در دنیای چند بعدی و به دام افتادن در حلقه‌ی تکراری اتفاقات دنیای ریترنال، باید در میان تمدن باستانی و مناظر خیره‌ کننده‌ی آن به‌دنبال راهی برای فرار به دنیای خود باشد. سلین خیلی زود خود را در دنیای ریترنال تنها و منزوی می‌بیند و متوجه می‌شود که باید برای زنده ماندن با چنگ و دندان بجنگد. او بارها و بارها شکست می‌خورد و بعد از مرگ مجدداً مجبور به آغاز مسیر خود از اولین قدم می‌شود.»

گیم پلی بازی Returnal

«شما در گیم‌پلی روگ لایک و بی‌وقفه‌ی این بازی خواهید دید که با تغییر پیاپی دنیای این سیاره در هر چرخه زمانی، آیتم‌ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار گرفته نیز تغییر خواهند کرد. در هر حلقه‌ی زمان، چالش‌های متفاوتی در مسیر راه شما قرار گرفته و بازیکن را مجبور به گسترش مرزهای مهارت خود در این بازی می‌کند. هربار باید منتظر مواجهه با دشمنان جدید و به کارگیری استراتژی‌های متفاوت برای شکست آن‌ها باشید.»

«جلوه‌های گرافیکی خیره‌کننده این بازی، زیبایی‌های دنیای تاریک آن را دوچندان کرده و فروپاشی محیط اطراف بازیکن به طرز غیرمنتظره‌ای شگفت انگیز و چشم نواز به نظر می‌رسد. شما در دنیای این بازی مسیر خود را با مبارزات خشن و بی‌وقفه به سمت جلو باز خواهید کرد تا درنهایت به هدف نهایی خود دست پیدا کنید.»

«سبک گیم‌پلی این بازی به‌طور ویژه برای قابلیت تکرارپذیری چندین و چند باره طراحی شده و از بازیکن دعوت می‌کند تا بعد از هر شکست، گرد و خاک را از روی خود کنار زده و با تولدی دوباره، چالش متفاوتی را در پیش بگیرد.»

سلین در حال تیر اندازی در محیط بازی Returnal

بازی Returnal اولین پروژه بزرگ استودیوی هاوس مارک در چند سال اخیر محسوب می‌شود. سبک سریع گیم‌پلی این بازی از زاویه دید سوم شخص طراحی شده و پروتاگونیست دنیای آن که سلین (Selene) نام دارد، با استفاده از عناصر سبک روگ‌لایک و شوتر سرعتی خود تلاش می‌کند تا از حلقه‌ی زمانی‌که در آن به دام افتاده خلاص شود. بازی Returnal در تاریخ نوزدهم ماه مارس (جمعه ۲۹ اسفند ۹۹) برای PS5 منتشر خواهد شد.

پیش از این نیز، سازندگان بازی ریترنال در یکی دیگر از اپیزودهای برنامه HouseCast به تشریح قابلیت‌های گیم‌پلی این بازی پرداخته بودند. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، علاوه‌بر دسترسی به این ویدیو، در اینباره بیشتر بخوانید. نظر شما درباره بازی جدید Returnal چیست؟


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده