نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر گیم پلی VR بازی Hitman 3 مکانیزم‌های واقعیت مجازی بازی را نمایش می‌دهد

استودیوی IO Interactive ویدیو جدیدی از گیم‌پلی نسخه VR بازی Hitman 3 منتشر کرده که برخی از مکانیک‌های مبتنی بر واقعیت مجازی بازی را به نمایش می‌گذارد.

توسعه‌دهندگان استودیوی IO Interactive تنها چند هفته مانده به تاریخ انتشار بازی Hitman 3 تصمیم گرفتند تا با انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی، طرفداران را آماده دریافت آخرین قسمت از سه‌گانه The World of Assassination کنند. این استودیوی دانمارکی در تریلر گیم‌پلی بازی Hitman 3 VR، نحوه کارکرد شماری از مکانیزم‌های مبتنی برای تکنولوژی واقعیت مجازی آن را از زاویه دید «مأمور 47» به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که در توضیحات این ویدیو نیز اشاره می‌شود، مجموعه بازی‌های Hitman هرگز چنین تجربه‌ای را در سابقه خود ندارند. در این ویدیو چگونگی کارکرد مکانیک‌های تیراندازی، حرکات مخفیانه و جابه‌جایی در محیط‌های مختلف این بازی را نشان داده می‌شود. درحالی‌که در این ویدیو دشمنان هوش مصنوعی این بازی اصلاً باهوش به نظر نمی‌رسند، زاویه دید اول شخص و خلاقیت در اجرای حرکات مخفیانه می‌تواند در تجربه این بازی بسیار جالب باشد.

دانلود از آپارات

اما خبر خوب این است که همه مراحل سری The World of Assassination از Hitman 2016 تا Hitman 3 در نسخه واقعیت مجازی این بازی در دسترس خواهد بود. این موضوع می‌تواند نسخه VR این بازی از نظر حجم محتوا بسیار غنی جلوه دهد.

تریلر جدید این بازی، علاوه‌بر نمایش گیم‌پلی VR بازی Hitman 3، از نسخه دلوکس بازی نیز رونمایی می‌کند. این نسخه، شامل یک سری کاستوم‌های اختصاصی درون بازی برای Agent 47، یک کتاب دیجیتالی برای دنیای Hitman و یک آلبوم دیجیتالی از موسیقی‌های متن داخل بازی است که چند آیتم ریز و درشت دیگر را نیز در بر می‌گیرد.

محیط بازی واقعیت مجازی Hitman 3

استودیوی IO Interactive اخیراً تأیید کرده که این شرکت بعد از Hitman 3 تا یک مدت روی این مجموعه کار نخواهد کرد. در حال حاضر بزرگ‌ترین پروژه در دست ساخت این شرکت بعد از Hitman 3 بازی Project 007 است که قرار است به ماجراهای اکشن شخصیت جیمز باند به‌عنوان یک مأمور MI6 بپردازد. حتی بعد از ساخت این بازی نیز ممکن است IO Interactive به‌جای مجموعه هیتمن روی یک آی پی جدید تمرکز کند. بااین‌حال قرار نیست که آن‌ها این مجموعه را برای همیشه به حال خود رها کنند.

بازی Hitman 3 در تاریخ ۲۰ ژانویه (۱ بهمن ۹۹) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، استدیا و پی سی منتشر خواهد شد. نسخه پی سی این بازی ازطریق فروشگاه Epic Games Store در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه VR این بازی نیز به‌صورت اختصاصی برای هدست‌های واقعیت مجازی PSVR برنامه‌ریزی شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده