// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۹

تیم سازنده‌‌ی بازی‌های Dishonored و Prey مشغول کار روی یک پروژه‌ی جدید هستند

هاروی اسمیت، سازنده‌ی سری بازی Dishonored، در مصاحبه‌ی جدید خود اعلام کرده است که استودیو آرکین مشغول کار روی دو بازی جدید است.

استودیوی آرکین توانسته پیش از این باز‌ی‌های بسیار موفقی مانند بازی‌های Dishonored و Prey را خلق کند اما به نظر می‌آید پروژه بعدی آن‌ها کاری متفاوت خواهد بود. بازی Deathloop با وجود اینکه ویژگی‌های متمایز کننده‌ی استودیو آرکین را دارد، اما ویژگی حلقه‌های زمانی این بازی احتمالاً آن را از بازی قبلی این استودیو متمایز می‌کند. طبق آخرین اخبار به نظر می‌آید این استودیو برنامه‌های دیگری را مدنظر دارد.

هاروی اسمیت، که سازنده‌ و کارگردان سری بازی Dishonored است و همچنین پیش از این نیز روی بازی Prey کار کرده است، در مصاحبه اخیر خود با Vandal بیان کرد که او هم‌اکنون عضو تیم Arkane Lyon که در حال حاضر مشغول کار روی بازی Deathloop هستند، نیست و در حال حاضر در تیم Arkane Austin مشغول کار روی بازی بعدی این استودیو است که هنوز معرفی نشده است.

اسمیت در ادامه گفت: 

«دینگا باکابا، کارگردان بازی، و سباستین میتون، مدیر هنری، با تیم Arkane Lyon مشغول کار هستند اما من با آن‌ها روی بازی Dishonored 1 در تیم Arkane Austin کار کردم. ما برای اولین بازی Dishonored بین لیون و آستین همکاری کردیم و سپس برای Dishonored 2 من به لیون نقل مکان کردم و به مدت چهار سال آن‌جا بودم. راف در آستین ماند و با ریکاردو باره و سوزان کات و افرادی که اکنون با آن‌ها کار می کنم روی بازی Prey مشغول به کار شد. من در پایان بازی Dishonored 2 دوباره به آستین برگشتم. من در تیم سازنده‌ی Deathloop نیستم. من مشغول کار دیگری هستم و با بچه‌هایی کار می‌کنم که بازی Dishonored و Prey را ساختند.»

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Deathloop قرار است در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۱ می ۲۰۲۱) دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. بازی Deathloop تنها به‌مدت یک سال در انحصار دو پلتفرم پی سی و پلی استیشن 5 خواهد بود و پس از آن احتمالا کاربران سایر کنسول‌ها نیز بتوانند آن را تجربه کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده