نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۴

Football Manager 21 سریع‌ترین فروش را بین نسخه های این مجموعه داشته است

مایلز جکسون، کارگردان بازی Football Manager 21، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد این بازی با فروش یک میلیون نسخه توانست رکورد سریع‌ترین فروش در مجموعه را به نام خود ثبت کند.

در صنعت بازی‌های ویدیویی معمولا زمانی‌که صحبت از ورزش فوتبال می‌شود، نام الکترونیک آرتز با بازی فیفا و کونامی با PES به چشم می‌خورد. دراین‌میان اما افرادی نیز هستند که بیش‌‌از حضور در زمین چمن فوتبال، تجربه ایستادن کنار آن و هدایت بازیکنان را ترجیح می‌دهند.

سال ۲۰۰۴ بود که یک استودیوی بریتانیایی تحت عنوان Sports Interactive تصمیم به تولید اثری برای این گروه از کاربران گرفت و با سری Football Manager به‌همگان ثابت کرد که می‌توان از فوتبال به‌نحو دیگری نیز لذت برد.

پس از اینکه چندی پیش جدیدترین نسخه از این سری یعنی Football Manager 21 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت، ساعاتی پیش کارگردان بازی، با انتشار توییتی اعلام کرد که این نسخه رکورد جدیدی ثبت کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، آخرین شبیه‌ساز مربیگری علاوه‌بر رسیدن به فروش یک میلیون نسخه، لقب سریع‌ترین فروش در این سری را نیز به‌خود اختصاص داده است. در راستای این موفقیت، مایلز جکسون تایید کرد که تنها هفته گذشته بالغ‌بر ۹۰۰ هزار نفر مشغول تجربه بازی Football Manager 21 بوده‌اند.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، بازی Football Manager 21 در حال حاضر برای پلتفرم‌‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، سیستم‌عامل اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار دارد. 

حال باید منتظر ماند و دید باتوجه به اینکه بازی Football Manager 21 برای اولین‌بار راهی کنسول‌های ایکس باکس شده است، می‌تواند محبوبیت این سری و تعداد کاربران آن را افزایش دهد یا خیر؟ اگر شما هم فرصت تجربه این بازی را به‌دست آورده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده