نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹

تریلر جدید Football Manager 2021 ویژگی‌های جدید بازی را نشان می‌دهد

ویدیو جدیدی از نسخه ۲۰۲۱ مجموعه Football Manager منتشر شده که به‌طور خلاصه وار به معرفی قابلیت‌های جدید بازی می‌پردازد.

سری Football Manager بدون شک یکی از برتری شبیه سازهای مدیریت و سرمربیگری در فوتبال است که درحال حاضر می‌توان به آن دسترسی داشت. حضور هزاران بازیکن از سرتاسر جهان و چندین لیگ و تورنمنت معتبر درکنار آپشن‌های متعدد مدیریت و هدایت باشگاه‌های مختلف دنیا موجب شده تا فوتبال منیجر به یکی از بازی‌های مورد توجه هواداران و حتی بازیکنان و سرمربیان برجسته جهان تبدیل شود. هریک از قسمت‌های جدید بازی همواره با ویژگی‌ها و بهبودهای متعددی در مقایسه با نسخه قبل همراه بوده و Football Manager 2021 نیز از این امر مستثنی نیست.

براساس ویدیو جدیدی که در اکانت توییتر Football Manager منتشر شده، توسعه‌دهندگان استودیوی Sports Interactive به ارائه یک پیش نمایش از ویژگی‌های جدیدی که در نسخه 2021 این بازی اضافه شده، می‌پردازند.

دانلود از آپارات 

برخی از اولین تغییرات و آپشن‌های جدیدی که به نسخه جدید فوتبال منیجر اضافه شد حول محور سیستم نقل و انتقالات و ترانسفر مارکت قرار می‌گیرند. حالا سرمربیان می‌توانند با برگزاری جلسات پیش از ثبت قرارداد، با مشاوران خود مشورت کرده و درمورد جزئیات خرید یا فروش خود با مدیربرنامه‌های بازیکنان صحبت کنند. رسانه‌ها نیز سؤالات جدیدی را در خصوص افراد جذب شده و جایگاه آن‌ها در تیم و بازی‌های پیش رو خواهند پرسید.

در این ویدیو به یک ویژگی تاکتیکال جدید نیز اشاره شده که امکان اصلاح و ارتقاء تاکتیک‌ها و استراتژی‌های شما برای بازی را فراهم می‌کند. این موارد شامل توصیه‌های پیش از بازی به بازیکنان مانند تمرکز بیشتر روی تاکتیک‌های تدافعی و غیره را شامل می‌شوند.

براساس اظهارات سازندگان این بازی، Football Manager 2021 امکان ارائه قدرت «مدیریت بازی با جزئیاتی بیشتر از قبل» را فراهم می‌کند. البته این ویدیو تنها یک تیزر از قابلیت‌های جدید بازی بوده و به جزئیات نمی‌پردازد. هرچند می‌توان در خلال آن چندین گراف و نمودار فنی را مشاهده کرد. این موارد شامل نقشه جایگیری بازیکنان، اهداف پیش رو و هیت مپ (نقشه حرارتی نحوه جابه‌جایی بازیکنان) می‌شوند.

بازی شبیه ساز Football Manager 2021

این ویدیو یک دقیقه‌ای به‌طور خلاصه واری به برنامه‌های مدنظر Sports Interactive در نسخه جدید فوتبال منیجر پرداخته است. توسعه‌دهندگان استودیو سازنده این بازی اظهار داشتند که انتشار این ویدیو آغازگر ارائه جزئیات بیشتر درباره FM21 بوده و این درحالی است که تنها نزدیک به یک ماه تا تاریخ انتشار بازی در ۲۴ نوامبر برای پی سی فاصله داریم. لذا انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از بازی منتشر شود.

امسال سال مهمی برای مجموعه بازی‌های فوتبال منیجر به حساب می‌آید. این بازی برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۷ برای پلتفرم ایکس باکس نیز منتشر خواهد شد. Football Manager 2021 تاکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس تأیید شده است. نسخه ایکس باکس این بازی قرار است تا پایان سال جاری میلادی منتشر شود. هنوز صحبتی مبنی بر عرضه بازی روی پلی استیشن مطرح نشده و ظاهراً سونی کیت توسعه کنسول جدید خود را در اختیار توسعه‌دهندگان این بازی قرار نداده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده