نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱

بازی SpongeBob SquarePants Rehydrated برای موبایل منتشر می‌شود

کاربران گوشی‌های اندروید و iOS به‌زودی می‌توانند بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated را با قیمت ۸.۹۹ دلار روی گوشی‌های تلفن همراه خود تجربه کنند.

موبایل گیمرها از تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ (پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹) می‌توانند ازطریق فروشگاه‌های گوگل پلی استور و اپ استور اپل بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated را برای گوشی‌های هوشمند خود دانلود کنند.

شرکت هندی‌گیمز (HandyGames) با همکاری استودیوی پارپل لمپ (Purple Lamp Studios) این بازی را با قیمت ۸.۹۹ دلار برای اپ استور و گوگل پلی عرضه خواهد کرد. ضمن اینکه اعلام شده این بازی هیچگونه خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد داشت. شما می‌توانید در ادامه تریلر معرفی نسخه موبایلی این بازی تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همان‌طور که در ویدیوی بالا ملاحظه می‌کنید، به نظر می‌رسد که این بازی به خوبی با پلتفرم موبایل سازگار شده و عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. تجربه نشان داده که گرافیک بازی‌های موبایلی در مقایسه با عملکرد روان و بی‌نقص آن روی گوشی‌های هوشمند نقش کمرنگ‌تری را در جذب مخاطبان داشته و این اجرای روان و سیستم کنترل متناسب بازی است که علاقه‌مندان را برای تجربه آن روی گوشی‌های موبایل ترغیب می‌کند. لذا استایل هنری این بازی در اندروید و iOS نیز با وجود سطح گرافیکی پایین‌تری که در مقایسه با نسخه کنسولی آن دارد، مشکل چندانی را ایجاد نخواهد کرد.

تنها مشکلی که معمولاً در بازی‌های پلتفرمری که به گوشی‌های موبایل پورت می‌شوند وجود دارد، استفاده نامناسب از کنترلرهای لمسی است. اگر امکان جفت کردن و استفاده از کنترلرهای بلوتوثی برای شما مهیا باشد، هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. اما بازی‌های پلتفرمر سه‌بعدی معمولاً به ارسال دستورها سریع و متنوعی از طرف کاربر نیازمند هستند که صفحات لمسی هیچوقت قادر به ارائه یک تجربه بی‌نقص از آن نبوده‌اند. بنابراین توصیه می‌شود که در صورت امکان حتماً از کنترلر فیزیکی برای تجربه این بازی استفاده کنید.

SpongeBob SquarePants Battle For Bikini Bottom  Rehydrated

بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار دارد. این بازی روی کنسول‌های نسل جدید PS5 و ایکس باکس سری ایکس | اس نیز به‌لطف قابلیت backward compatibility قابل اجرا است. اگر قصد خرید این بازی برای هریک از پلتفرم‌های مذکور را دارید، می‌توانید قبل از آن نقد و بررسی این بازی را در زومجی مطالعه کنید. در این بررسی امتیاز خوب ۷ به بازی مهیج باب اسفنجی اختصاص یافت که در قیمت‌هایی از آن نیز می‌خوانیم:

«گیم‌پلی متنوع، طراحی مرحله‌ی جذاب و نقشه‌های رنگارنگ از جمله نقاط قوت بازی هستند و به‌ مفرح شدن تجربه‌ی این اثر کمک شایانی می‌کنند. در مقابل، بازی از ایرادات فنی تقریبا پرتعداد رنج می‌برد. لودینگ‌های طولانی، باگ‌ها متعدد و گلیچ‌هایی که تجربه‌ی گیمر را تحت تاثیر قرار می‌دهند درکنار بخش چندنفره‌ی حوصله‌سربر، از جمله مهم‌ترین نقاط ضعف بازی هستند که هرگز از یک «بازسازی» انتظار نمی‌رود.»


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده