// یکشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی SpongeBob SquarePants: Rehydrated بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

طبق گزارش‌های منتشر شده از شرکت THQ، میزان فروش بازی SpongeBob SquarePants: Battle For Bikini Bottom Rehyrdrated از یک میلیون نسخه فراتر رفته است.

براساس جدیدترین اخبار بازی و طبق گزارش‌هایی که در یک مصاحبه از شرکت THQ منتشر شده است، بازی SpongeBob SquarePants: Battle For Bikini Bottom Rehyrdrated موفق شده که به فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. رسیدن بازی به این میزان از فروش، کمی بیشتر از یک ماه از انتشار بازی، زمان برد. یکی از مسئولین تی اچ کیو گفته است که از نقد‌ها و نظرات کاربران و منتقدان راضی است و از نظر او بازی امتیازهای خوبی کسب کرده است؛ خصوصا توسط کاربران استیم.

در پایان مراسمی که این خبر در آن اعلام شد، THQ اعلام کرد که سه‌ماهه اول سال جاری میلادی بهترین سه‌ماهه این شرکت در همه سال‌های بوده است. از این‌رو از تمامی طرفداران دو بازی SpongeBob SquarePants: Battle For Bikini Bottom Rehyrdrated و Destroy All Humans! Remake تشکر کرد. برای کسانی که با بازی SpongeBob SquarePants: Battle For Bikini Bottom Rehyrdrated آشنایی ندارند، باید بدانند که این اثر یک نسخه بازسازی شده از بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom است که در سبک پلتفرمر سه‌بعدی در دوران کنسول GameCube ساخته شده بود.

بازی SpongeBob SquarePants: Battle For Bikini Bottom Rehyrdrated در حال حاضر برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. این بازی موفق شده است که در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده