// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

بررسی بازی SpongeBob SquarePants: Rehydrated از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازسازی بازی SpongeBob SquarePants: Rehydrated چندی پیش روانه بازار شد و نتوانست آنطور که باید و شاید بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین کسب کند.

انیمیشن باب اسفنجی برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و توانست هواداران بسیاری را به‌خود جذب کند. همین مورد سبب شد تا باب اسفنجی را در مدیوم‌های دیگری همچون بازی‌‌های ویدیویی هم مشاهده کنیم. در سال ۲۰۰۳، بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom روانه بازار شد و ساختار پلتفرمینگ و جهان بازی توانست بازخوردهای خوبی را کسب کند. پس از گذشت ۱۷ سال، استودیو Purple Lamp نسخه بازسازی شده این بازی را با نام SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated توسعه داده و توسط THQ Nordic روانه بازار شده است.

اولین موردی که در نسخه بازسازی شده SpongeBob SquarePants: Rehydrated نظر شما را به خود جلب می‌کند، تغییرات بصری بازی است که چشم‌نوازتر از قبل شده‌اند. استودیو Purple Lamp برای خلق نسخه بازسازی شده باب اسفنجی از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده است. همچنین وجود مراحل متنوع و پر انرژی، از ويژگی‌های بازی اصلی بود که در این نسخه هم حضور دارند و کاربر می‌تواند از‌ آن‌ها لذت ببرد. به‌تازگی SpongeBob SquarePants: Rehydrated روانه بازار شده است، اما با تمام انتظارات کاربران قدیمی، نتوانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین بازی‌های ویدیویی کسب کند.

در ادامه بخشی از نظرات منتقدان بازی‌های ویدیویی در مورد بازی SpongeBob SquarePants: Rehydrated را در زومجی مطالعه خواهید کرد. 

SpongeBob SquarePants: Rehydrated

  • سازنده: Purple Lamp Studios
  • ناشر: THQ Nordic
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ
  • سبک: پلتفرمر

SpongeBob SquarePants: Rehydrated

زومجی: ۷۰ از ۱۰۰

بازسازی بازی SpongeBob SquarePants: BfBB یک اثر به‌شدت سرگرم‌کننده و جذاب است. این بازی در وهله‌ی اول، یک سرگرمی بسیار خوب برای کودکان ۵ تا ۱۰ سال است و در مرحله‌ی بعدی، عاشقان باب‌اسفنجی را به‌خوبی برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. گیم‌پلی متنوع، طراحی مراحل جذاب و نقشه‌های رنگارنگ از جمله نقاط قوت بازی هستند و به‌ مفرح شدن تجربه‌ی این اثر کمک شایانی می‌کنند. در مقابل، بازی از ایرادات فنی تقریبا پرتعداد رنج می‌برد. لودینگ‌های طولانی، باگ‌ها متعدد و گلیچ‌هایی که تجربه‌ی گیمر را تحت تاثیر قرار می‌دهند درکنار بخش چندنفره‌ی حوصله‌سربر، از جمله مهم‌ترین نقاط ضعف بازی هستند که هرگز از یک «بازسازی» انتظار نمی‌رود. با تمامی این تفاسیر، بازی SpongeBob SquarePants: BfBB - Rehydrated یک تجربه‌ی بسیار مفرح است که آن را می‌توانید برای فرزند، خواهر یا برادر کوچک‌تر خود فراهم کنید یا اگر از هواداران باب‌اسفنجی هستید، از تجربه‌اش هرگز پشیمان نخواهید شد!

مالتیدوس نردز: ۷۰ از ۱۰۰

SpongeBob SquarePants: BfBB - Rehydrated لحظات سرگرم کننده و خوبی را ارائه می‌دهد. این بازی را می‌توان بهترین اقتباس از سری انیمیشن باب اسفنجی دانست، اما در زمینه بازسازی، می‌توانست تجربه‌ی بهتری باشد. بااین‌حال همچنان یک باب اسفنجی خوب را مشاهده خواهید کرد.

پوش اسکوئر: ۷۰ از ۱۰۰

SpongeBob SquarePants: BfBB - Rehydrated یک بازی پر جنب و جوش از محصول محبوبی است که برای پلی‌استیشن 2 عرضه شده است. بااین‌حال در مواردی دچار ضعف است اما تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد و محصولی را در اختیارتان قرار می‌دهد که روی پلتفرم‌های امروزی دیدن آن‌ها بسیار خاص است. سرگرمی حاصل از جمع‌آوری آیتم، نابودی دشمنان و ورود به محیط‌های نوستالوژی قدیمی حس خوبی را ارائه می‌دهد. 

آی‌جی‌ان: ۵۰ از ۱۰۰

SpongeBob SquarePants: BfBB - Rehydrated در سطح بازی اصلی نیست و زیر محبوبیت آن دفن شده است.

گیم‌ اسپات: ۲۰ از ۱۰۰

ریمسترها، بازسازی‌ها و پورت‌های بازی‌های قدیمی مورد خوبی به‌ حساب می‌آیند، زیرا کاربران امروزی و بیشتری قادر به تجربه‌ی یک بازی قدیمی هستند. دراین‌میان بعضی از المان‌ها باید ارتقا پیدا کنند یا از بازی حذف شوند. بازی SpongeBob SquarePants: BfBB - Rehydrated همانند ماهی است که از آب بیرون افتاده و نمی‌داند که چه بخش‌هایی از بازی خوب بوده‌اند و چه بخش‌هایی جذاب ظاهر نشده‌اند. این بازی نکات پایه‌ای را در مورد جذاب بودن یک بازی پلتفرمر رعایت نکرده است. این بازی گیم‌پلی روان و جذابی را ارائه نمی‌دهد و جمع‌آوری آیتم‌ها در بازی ارزشمند نیستند. SpongeBob SquarePants: BfBB - Rehydrated همانند محصولی است که حس نوستالوژی را ارائه می‌دهد که هیچ کاربری قصد ندارد در آن به ماجراجویی بپردازد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده