نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Halo Infinite همچنان برای ایکس باکس وان عرضه خواهد شد

جان یونیزک، مدیر انجمن هیلو در استودیوی 343Industries در توییتر شخصی خود به رد شایعاتی که اخیراً درباره عدم انتشار Halo Infinite برای نسل قبل مطرح شده بود پرداخته است.

اواسط این هفته بود که برخی از رسانه‌ها گزارشی مبنی بر شایعه عرضه انحصاری بازی Halo Infinite برای کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت را مطرح کردند. این شایعات، با استناد به رزومه طراح رابط کاربری این بازی در لینکدین، ادعای انحصاری بودن هیلو اینفینیت را برای پی سی و ایکس باکس سری ایکس | اس مطرح کرده بود. در متن رزومه حساب کاربری این شخص، تنها به توسعه بازی روی کنسول‌های نسل بعد و پی سی اشاره شده بود. البته که منبع این ادعا چندان موثق نبوده اما بعد از این اتفاق، شایعات رفته رفته در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست شدند.

بااین‌حال به نظر می‌رسد که این شایعه خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی رد شده است. جان یونیزک، مدیر انجمن هیلو در استودیوی 343Industries در پاسخ کوتاه و ساده‌ی خود به توییت مربوط‌به این شایعه، آن را رد و تکذیب کرده است. وی در توییت خود در اینباره نوشته که «خواهشاً اجازه بدید از تعطیلات لذت ببرم!»

کلاه خود مستر چیف در بازی Halo Infinite

یونیزک در ماه تابستان امسال نیز لغو انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Halo Infinite را تکذیب کرده بود. مدیر انجمن هیلو در این خصوص می‌نویسد:

«این روزها اخبار جعلی زیادی درباره Halo Infinite به گوش می‌رسد که نباید به آن‌ها توجه کرد. هیچ برنامه‌ای مبنی برای تغییر موعد انتشار بازی در سال ۲۰۲۱ وجود ندارد و این موضوع درباره دستگاه‌ها و پلتفرم‌های پشتیبانی کننده از این بازی نیز صدق می‌کند. تلاش ما این است که Halo Infinite در تمامی پلتفرم‌های تحت پشتیبانی خود به بهترین نحو ممکن اجرا شود.»

در کمپین داستانی Halo Infinite، مستر چیف بار دیگر و در شرایطی که سرنوشت بشریت برای مقابله با بی‌رحم‌ترین دشمنی که تا به حال با آن رو به شده، به خطر افتاده است، بازخواهد گشت. مجموعه پرطرفدار Halo قرار است گسترده‌ترین داستانی که تاکنون از شخصیت مستر چیف بازگو شده را برای طرفداران به ارمغان بیاورد. این بازی روی ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

هیلو اینفینیت قرار است سال آینده برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، توسعه‌دهندگان استودیوی 343 اینداستریز درباره‌ی به‌جا بودن انتقادهای وارده به جلوه‌های بصری اولیه‌ی Halo Infinite صحبت می‌کند.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده