// شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

بازی های جدید کویی تکمو در سال ۲۰۲۱ به انتظار برخی از طرفداران پایان می‌دهد

استودیو کویی تکمو ضمن تبریک سال نو میلادی اعلام کرد که این استودیو در سال ۲۰۲۱ بازی‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد.

استودیو کویی تکمو (Koei Tecmo) به تازگی کارت تبریک سال نو خود را در وب‌سایت فامیتسو به اشتراک گذاشته است که خبر از اتفاقات جالبی در سال ۲۰۲۱ می‌دهد. توسعه‌دهنده و ناشر یوکوهاما اشاره می‌کند که این استودیو بالاخره در سال ۲۰۲۱ بازی‌های جدیدی را معرفی می‌کند که مدت زیادی می‌شود طرفداران منتظر آن‌ها هستند.

این اولین‌بار نیست که استودیو Koei Tecmo اعلام می‌کند برنامه‌های خاصی را برای سال ۲۰۲۱ خود در نظر دارد. در پایان سال گذشته توسعه‌دهندگان خاص بعضی از سری بازی‌های به‌خصوص این استودیو، صحبت‌های نسبتا نامشخصی در مورد برنامه‌های خود کردند. مدت زمان زیادی می‌شود که طرفداران منتظر بازگشت سری بازی‌های محبوب این استودیو بوده‌اند و ما هم امیدوار هستیم این اعلامیه آن‌ها را ناامید نکند.

در میان بازی‌هایی که پیش از این اعلام شده بود، طرفداران به‌شدت منتظر اعلام اطلاعات بیشتری در مورد بازی Dynasty Warriors 9 Empires هستند. همچنین طرفداران غربی استودیو Gust هنوز در انتظار انتشار نسخه‌ی غربی بازی Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy هستند که در پایان ژانویه منتشر می‌شود.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که دو بازی Nioh Remastered: The Complete Edition و Nioh 2 Remastered: The Complete Edition به‌زودی برای پلی استیشن 5 منتشر خواهند شد و همچنین بازی Nioh 2 به‌همراه تمام بسته‌های الحاقی آن برای پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت. 

به نظر می‌آید برای اینکه مطلع شویم استودیو کویی تکمو چه برنامه‌ای برای سال ۲۰۲۱ مد نظر دارد، ما فقط می‌توانیم منتظر بمانیم.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده